جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

پست ثابت

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۴ ب.ظ


ســـــــــــربنـــــــــــدتــــــــــــ را بـــــــــزن


 ای تـــــــــــمام دلخوشــــــــی حســـــــــــین




سلام دوستان عزیز


ممنون که وبلاگ من رو برگزیدید


خوشحال میشیم با نظرات و نقد هاتون کمک به بهتر شدن وبلاگ بکنید


لطفا اگه خواستید شعری رو در جایی استفاده کنید قبلش به من اطلاع بدید. ذکر


بدون نام نویسنده شرعا حرام هست


نظر خصوصی لطفا نذارید


خانوما آزادن ولی آقایون خواهشا شئونات اسلامی رو در نظراتتتون رعایت کنید


  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۴۹)

سلامممم ابجی


خخخخخخخخخخ. خیلی خندیدیم زنونه مردونش کردی؟!!!

خخخخ


چیزه قالبت خوشگله

و 2تا پستی هم که گذاشتی زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بود!


بعدم چشمم روشن اون 2 نویسنده کوش پس؟


پاسخ:
سلام آبجییییییییی

آره آبجی زنونه مردونش کردم دیگه

مممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دونویسنده یکیش منم یکیش....
به به خوبه قشنگه مبارکتون باشه ایشالله کنار هم وبلاگ خوبی داشته باشید و شاد باشید
پاسخ:
سلاممم

ممنونمممممم. شما لطف دارید. مرسییی
هر وقت گفتین برین به آدرس زیر بگین مدیر اون وبلاگم ب من میگه تا بیام ببینم ممنون
فعلا
http://www.farnush-0098.blogfa.com/
پاسخ:
باشه چشم حتما

ممنون
سلام وای خدا اینجارو ایول بابا بادامنه دات آی آر ترکوندی ها خیلی باحالی کجابودی پ دلم برات تنگیده بود وب سایتت مبارکه
پاسخ:
سلاممممم

مرسیییییییییییی. خیلی خوشحالم کردی اومدیییی. خانوم بچه ها خوبن؟

ببخش این روزا درگیر یه دنیا کار بودمو مسائلو مشکلات که دیگه نتونستم سر بزنم. شر مندتمممم

مممنونممممم. مبارک صاحبش... باشههه

ما هیچ کاره ایم
میشه بگی فرقش چیه باوبلاگ معمولی یه کم توضیح بده برام شرمنده اذیت میشی ها
پاسخ:
نه خواهش میکنم. این چه حرفیه. خب ببین یه تنظیماتی داره که خداییش کامله. من نمی دونم چجوری بگم. ولی خیلی امکانات اره. مثلا دعوتنامه به ایمیلو موبایل میده. میتونه آی پی و مرورگر اونایی که تو وبت میانو ببینی. آمار و گزارشاش محشره. خلاصه یه امکانات ریزی هم داره که عالیه
وای ممنون عالیه درخواست دادم کد اومد امتحان میکنم سوالی داشتم میتونم بپرسم ازت البت جسارتا ها ضمنا قلب های خوشگل هم داره عایا
پاسخ:
خواهش میکنممممممم

نههه خواهش یکنم. آره حتما بپرسس

آره قالباش خوبه. البته فک نکنم به موضوع وبت بخوره
مباااااااااااااارک باشه تولد وبت عسلی   بابا دم شما گرم عجب وبلاگی به به دلمان آب شد .............شعر ها تم مثل همیشه عاااااااالی بووووووووووووووووووووووس
پاسخ:
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات شم عزیزمممممممممم. قربون دوست گلم بشممممم

وب تو هم که عالیهههههههههههههههههههه

ممنونم. واییی خیلیییییی بم امید دادییییییییییییییییی. بوسسسسسسسسسسس
خوب به امتحانش می ارزه راستی هم اینجا پاسخ میدی هم تو وبلاگم چجوریه کپی پیس  میکنی
پاسخ:
آره می ارزهه. پشیمون نمیشی

آره کپی پیست میکنم
خواااااااااااااااااااهش میکنم دوست شدیم واس همین روزا عزیزم........................
پاسخ:
فدای تو عزیز دل من.بوسسسس
ایول بابا الان 8نفرآنلاین داری باباگلی به جمالت ممنون که بهم سرزدی خیلی بامرامی خواستم بگم آبجی گلم بالا نوشتین ممنوع خوب بایدتابع قانون بود
پاسخ:
 هر چی داریم از شماس. البته تو آماراش نوشته که چین و هندو اینام سر میزنن خخخخ

خواهش میکنم این حرف چیه .آدم باید هیچ کسو فراموش نکنه

خخخ ولی باز گفتی.آره اینجوری تو این وبلاگ که اینو نوشتم بعضی بازدید کننده ها حد خودشونو میفهمنو مثله اون وبم نمیشه
ایول بابا گفتم تو یه چیزی میشی ها موفق میشی یادت میاد گلی به جمالت بابا آبجییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قانون لغو شد ببخشین لایدفه روچشاتو ببند
پاسخ:
باور کن. خیلی کمکم کردی. خیلی بم روحیه دادی. ممنونمممم. وایییییییییییییییییی الانم یه خبر فوقالعاده بم دادننننننننننننننننننننننننننننن

دارم از خوشحالی میمیرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
اگه میشه اینجا لینک کنی منو لینک دروکن خوشحال میشم منم بینم لینک میشی عایا
پاسخ:
من همون اول لینکت کردممممم.D:
خدانکنه گلم چه خبری بگو بدونیم خوشحال شیم خو لینکت کردم ولی تو وبلاگ دوستان قرارنگرفت به خاطر دامنت بگووووووووووووووووووووووووو
پاسخ:
واییییییییییی . چیزی که ازش ناامید شده بودم خدا بم داد. امروز شب شعره با حضور شاعران کشوری. بعد قرار شده منو یکی از بچه های دیگه شعر خوانی داشته باشیم. همین شعره امام علی رو می خونم. وایییییییییی خدارو شکرررررررررررررررررررررررررر
آره الان دیدم دمت گرم بامرام
پاسخ:
دم شما گرم

ریحانه جان اجی کووووووووووووووفت


اون .. .کیه؟؟؟؟؟؟؟؟


جهت اطلاع یه خبری از مدرسه به دستم اومدم بگم که نظرم عوض شد حالا تو ام تو خماریش بمون اییییییییییششششششششششششششش

پاسخ:
زهرا واییییییییییییی باید بت زنگ بزنم دارم منفجر میشممممممممممممممممممممممممممممممم
ایول بابا کشوریه منظورت این بودعایا اگه اینجوره باید تو تی وی ببینیمت دیگه نه عایا خوبه که خوشحالی
پاسخ:
نه در اون حد تی وی نیست نمی دونم شایدم باشه. ولی هرچی هم باشه من خیلی دوسش دارممممم
ایول بابا ما چقدر حال کنیم واااااااااااااااای ریحانه دارم از خوشحالی میترکم وااااااای باورم نمیشه ایول ایول وااااااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:
وای صبا خودم دارم از خوشحالی میمیرم. واییییییییییییییییییی محشر میشهههههههههههههههههههههه. وای صبا ز کل ا امید بودم واسه شعر خوانی. ولی ایشالا این دفعه بتونم برم بخونم. صبا عاشقتم. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ببند!


زهرا مررررررد!


پاسخ:
مسخره بازی در نیار. اجی خوشحالیمو کوفتم نکن

vay na bi gham jan ma ham hastim 


hala in reyhaneye.........boooooooogh  entekhab shode vase oomoom azade jalase shomam tashrif biarid

پاسخ:
زهرا چرا اینجور میکنی بابا. ایشون بچه هم دارن. تقریبا هم سنه ماس. فکر بد نکن.

در ضمن بخیل خانوم/خخخخ
shoma khosh hal bash negaran nabash baese narahatit nemisham
پاسخ:
چت شده تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

vaaaaaaaa!!!!!!!!!


bebakhshid bache dashte bashan be man marboote??????

پاسخ:
فکر بد نکننننننننننننننننننننننننن
من هنوز توی خماریش موندم............واااااااااااای میری شعر میخونی دمت گرم من از ساعت 6 نیم زنبیل گذاشتم...........


پاسخ:
واییییییییییییی من خودمم تو شوکمممممممممممم

وایییییییییی فقط حال میده مثه اون دفعه بکنن. اعصابمو خورد میکنن اون وقت.

ولی اگه بشه چی میشه

فدات بشمممممممممممممممم گلممممممممممممممممم. عزیزمیییییییییییییییی. بوسسسسسسسسسس
ببخشین به زحمت افتادی میدونم این زهرا هم مثل من کنجکاو شده بدتر از من من مزاحمت نمیشم بااجازه آرزوی موفقیت دارم برات و اینکه تونستی تو شب شعرشرکت کنی خوشحالم روزت خوش
نمیدونی شب چه شعرایی می آیند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




پاسخ:
منظورت شعرا هست؟

والا نمیدونم گلم
ریحانه منو خوب میشناسه من منظوری نداشتم به خداگفتم ریحانه داره اذیت میشه گفتم مزاحمتون نشم نه ریحانه جام به من فحش هم بدن ناراحت نمیشم چه برسه این حرفا زهراخانم هم آبجیه گل منه همتون عزیزین برام شرمنده اگه باعث رنجش شدم عذرخواهی میکنم
پاسخ:
نهههههههههههههههههههههه هیچ کدوم ناراحت نمیشینننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

باور کنننننن. داره شوخییییییییییییییی میکنه. باور کنننننننن


زهرام بم گفت ناراحت نشید. هیچ منظوری نداشتت
بی غم جان تو رو خدا نروووووووووووووووووووووو
پاسخ:
نه نمیرن صبا جونممممممممممممممم
من کوچیک شما هم هستم زهرا خانم من 35سالمه بچه نیستم ولی نسبت به سنم دلم جوونه ظاهرم هم که اینجرمیگن به سنم نمیخوره چون از ناراحتی و غم و غصه فراریم حالا که اینجوری شدبیا وبم آدرس بذارتالینکت کنم اگه قابل میدونین
صباجون شما هم بیاین یادم رفت بهتون بگم دعوتین برای خنده تو وبم من ازکسی ناراحت نشدم به جون دخملم بیایین آدرس بذارین تالینک کنم
خوب گفتم اول کاری مشتری های وبتا نه پرونی .................ببین چه به فکرتم آبجی................

پاسخ:
فدات بشم عزیزمممم. تو همیشه ماهییییییییییییییییییییییییی

وایییی چه قدر خوشحالم که تورو دارم. فدات بشم

راستی این لوگوت داره غر میاد ذخیره نمیشه. اما خوشگل شده عزیزم
ما اومدیم بی غم جاااااااااااااااان

na mohem nist bekhoda manzoori nadashtam


rahat bashid 

felan

از ریحانه جونم هم ممنونم که تاییدمیکنه تاشمانظرات روببینین آخرمعرفت و مرامه امیدوارم تو تمام مراحل زندگیش موفق و پیروزباشه چون لیاقتشو داره
پاسخ:
lممنونمممممم . واقعا لطف داری. نظر تایید کردن که کاری نیست. مهم مرام و لطف شماست
تو رو خدا بش بگو غر نیااااااااااااااد حالا هم اگه اومد ولش کن زیاد خودتا اذیت نکن دووووووووووووووووفسم
پاسخ:
نه من این لوگورو آدمش میکنممممممممم. باور کن امروز نشد فردا کت بسته تحویلت میدم. قربونت. آبجی جونننن

وایییییییییییییی ایولللل صبا جونمممم درست شد. اکی ثانیه الان تحویلت میدممممممممممممم
صباجون ممنون ازحظورت لینک شدی ریحانه جون ممنون از اینکه زهرا رو ناراحت کردم به بزرگیه خودت ببخش ولی جون دخترم اصلا منظوری نداشتم تو که منو خوب میشناسی
پاسخ:
نهههههههههههههه باور کن زهرا ناراحت نشدددددددد. چیزی به دل نمیگیرههههههههه
ریحانه جاااااااااااااااااااااااااااان کجایی ؟؟؟دیگه چه خبر  زهرا درست شد یا قهر کرد شیطون....هان
پاسخ:
صبا جونم دارم لوگوتو آماده میکنم.

jenab bi gham ekhtiar darin

man faghat konjkav shodam manzoori nadashtam


rasti man ba dial upam sakhte biam webetoon sharmande baadan khedmat miresam


واااااااااااااااااای مرسی عزیزم ممنونم مرررررررررررررررررسی چی بگم بازم ممنونم تشکرررررررررررررررر
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم. این چه حرفیههههههههههههههههههههههههههههههههه

دوستان شرمنده من باید برمممممممممم. برام دعا کنید. خدا کنه بشه شعر بخونممم
خواهش زهراجان ببخشین من بازم عذرخواهی میکنم که باعث شدم برنجین اصن دلم نمیخواد کی ازمن برنجه چون همه آدمارو دوست دارم من راضی نیستم یه خواردست دشمنم بره و برنجه چه برسه شما که گلین باشه هرجورراحتین روزتون خوش
ریحانه جان موفق باشی  حتما میخونی
پاسخ:
ممنونم لطف دارید

na in che harfie khahesh mikonam


vase abjim doa konin chon gharare jeloo ye alam shaeer bekhoone


movafagh bashid jenabe bi gham bazam sharmande babate emrooz


saba jooon va reyhane aji emroooz mibinametoon dooosetoon daram felan

پاسخ:
ممنونم زهرا جونمممممممممممممممممممممممم

فدای تو گلم

حتما میبینمت آبجی جوننننممممممممم
واااااااااااااااااای خیلی خوشجله مررررررررررررررررررررررررررررررسی 
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم. قابل تورو نداشت. خوشحالم که دوست داشتیییییییییییییییییییییییییییییییی

من برم با اجازت. برام دعا کن صبا جونممم
باااااااااااااااای میبینمت اونم با علیپور جون شب
پاسخ:
باشه عزیزم. میبینمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.بوسسس
خیلی زیباست

میتونیم اگ از شعریت خوشم اومد ی جا یادداشتش کنم راضی هستی؟
پاسخ:
ممنونم لطف داری

آره حتما چه اشکلی داره؟ فقط اگه خواستی جایی استفادش کنی بیزحمت یه اسمی از منم ببر
سلااااااااااااااااااام عاااااااااااااااااالی بود هم اجرا هم شعر افتخار میکنم بهت ریحانه جوننننننننننننننننننننن به خاطر دیشب هوراااااااااااااااااا 
پاسخ:
سلامممممممممممممممممممممممممممممم. مرسی صبا جونممممممممممممممممممم. خداروشکرررررررررررررر. ولی نمی دونم چرا ریلکس بودم. ای خدا.

مرسیییی عزیزمممممم. تو همیشه به من قوت قلب میدی.دوست دارممممممممممممممممممم.

می خواستم ازون بالا یه دست برات تکون بدم اما نشد.حیف

reyhan nazan in harfo 

ki bood kosht mano bia donbale man berim das shooi?i?

namardi age begi na!


agha ghesmat nashod shomaro bebinim saba jan 4shanbe hatman bia bebinamet azizam



پاسخ:
چه ربطی به دستشویی داره؟
agha ye soal mage vaghti adam esteres migire das shooiish nemigire?
پاسخ:
خودت  که در جریانی همچین چیزی نبودهD:

migam vaghti adam esteress migire das shooyi migire dge?


mage na?

پاسخ:
نههههه

سلام مدیرعزیزوبلاگ "جای پای کفش های قدیمی میتونم درخواست بکنم ازتون بنده رولینک کنید درضمن بااجازه لینکتون نمودم

وب جالبی دارید

قربانتون دوستان خداقوت

 

سلام میشه بی مقدمه لطف کنیدبنده روبلینکید ویه لوگوهم برام بسازید ممنون

بابای

سلام ریحانه جونم چطوره؟ من ازجمعه تاحالامنتظربودم که یکشنبه بیام وبت جریانای گروه5نفره روبخونم‏!نکنه یادت رفت بیای بذاری جریانارو؟
پاسخ:
سلاممم. عزیزم. الهی بمیرم. بخدا صب تا ظهر برا کارا مدرسه ، مدرسه بودم. بعدشم اومدم خونه با مائده رفتیم کفش و کیف بگیریم وقتیم برگشتیم. شب بود. منم خسته بودم خوابم برد. شرمندتممممممممممممممممممممممممممممممممم
  • مائده اقبالی
  • سلام آجی جونم.

    ایول ......ایول.

    کلی وبتو دوست داشتم.

     

    مخصوصا قسمت آخر همین پستت رو..

    عالی بود.

    پاسخ:
    سلاممممم. اجی جونمممممم. چطولی؟؟؟؟؟؟

    مسی اجیی. لطف داری وبه تو هم عالی شده. آره خودمم عاشق اخر این پستم. دیگه قانونه دیگه.مرز بندی کردیم

    Ajab khaterati...........

    BAh...BAH mashhado tere kondin Pas

    weBE FoOoOoOoOoOLLLiIii dorost kardi

    kheily khoOoOoOoOoOshAm oOoOoOmAd

    ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

    پاسخ:
    بهههههههههههههههههههههههههه بههههههههههههههههه مهرنوش جانننننننننننننننننن. بالاخره کامپیوتر درست شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مرسیییییییییییییی گلم لطف دارییییییییییییییییییییییییی

    حالا ایشالا بهترم بشهههههههههههههه

    دوس دارم یه جایی باشه که همه دور هم جمع بشیممم

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ||||||i||||||keif kardam

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~

    hkeily kheily khob BoD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~

    پاسخ:
    ممنونممممممممممممممم مهرنوش جونممم

    مخصوصا قسمت آخر پست ثابت خوبه
  • *مرضیه الوندی*
  • سلام...خوفی؟چه خبر؟مارو نمیبینی خوشی؟نیستی؟
    پاسخ:
    سلاممممممم

    باور کن هستممممممممم

    من که بت اسمس میدممم. شما شارژ نداری.

    راستیییییییییییی جلسه دوشنبه رو چرا نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    AREHDIGEH BEzan be takhteh belakhare Radif shod

    hamon shaB ke baham Bargashtim residam khone maman Bozorgam in ghadr roo mokhe dayim raftam ke nagoo

    Akharesham Zooresh kardam tA bere Biare sistemo

    nemi raft ke dige haR Mokh zani Bood anjamidam......

    ############################# 

    Kash hameye ADAMA mese to bodan

    DONYAMAREFAT............

    +++++++++++++++++++++++++=

    HALA zIADAM BEKHODET NAGIR..............

    khkhkhkh.........khkhkhkh

    ...........

    پاسخ:
    واییییییییییییییییییییییییی پس عجب مامان جونی داریاااااااااااااااااااااااااااا.خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. خداروشکر. چون من داشتم به جا تو میپوسیدم.اصن نمی تونم خودمو جای تو بذارم.

    بدترین شکنجس. خداروشکر که بالاخره آزاد شدی.خخخ

    اینجا محفله خودته عزیزم هروقت خواستی بیا
    #########################################################

    فدات شم عزیزم. هیچ کی مثه تو با معرفت نیس که رومو زمین ننداختیو اومدی اینجا. تو قلبت بزرگه که در مورد شخصی به خوبی حرف میزنی. فدات شم.لطف داری
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=
    ولی تو زیاد به خودت بگیر

    خخخخخ

    AAAAAAAgha........

    ~~~~~~~~~~~

    ZzZzZzZzdehal.

    fekkardam Akhare shaba TOo webi

    Hish

    harchi ZoOoOoOoOoOoOoOoOgh Dashtamo sarkoob

    karDDDDDDDDDDDDDDDDDDi...........

    **************************************

    aGe khabi SHAB shiK

     

     

     

    پاسخ:
    باور کن دیشب سره یه مسئله زود خوابیدم. اما شبا بخوام بیامم با گوشی میام.که گوشیم اینجارو نمیاره.یعنی نمی تونم ججواب نظر بدم. به خدا شرمندتم عزیزمممم

    ایشالا یه وب بزن . میام اونجا تلپ میشم .باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    TOo fekreh WEB Zadan nista 

    EMSAL DArsamOon foghol ade sakhte bayad hayasam

    Faghat roo  DArsam BAshe moadel  emsal toO KoOnkoOr

    kheily Asar Dare Bara Hamin ToO fekresh nistam

    Enshlla ta BAad bebinim chi mishe..... 

    پاسخ:
    آفرین کار فوق العاده ای می کنی. وب یه چیز معتاد کنندس که خیلی به درد نمی خوره. منم تو طول سال خیلی نمی تون بیام اینجا. دیگه باید سفت بچسبم به درس و اینا

    TOo fekreh WEB Zadan nista 

    EMSAL DArsamOon foghol ade sakhte bayad hayasam

    Faghat roo  DArsam BAshe moadel  emsal toO KoOnkoOr

    kheily Asar Dare Bara Hamin ToO fekresh nistam

    Enshlla ta BAad bebinim chi mishe..... 

    aaaaaaaaaaaaaaajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jooooooooooooooooooooooonam


    saaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


    ye web zadam jaaaaaaaaaaaaaadid 


    bia bebin khube ya na emruz avalin postesho mizaram ye nevisande dge bejoz man dare mizangam migam bet 


    inam adressesh


    khatenegah.tk



    buuuuuuuuuuussssssssssssssssssss

    پاسخ:
    سلاممممممممممممممممممممم آجییییییییییییییییییییییییییییییییی

    به بهههههههههههههههههه خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتت

    سر زدم آجی محشر بود

    SLM!!!!

    khobi che khabara

    Mikham baraye khaharam IMeil dorost konam wali be mosh kel barkhordam kasi dardastresam nabood baraye hamin moZahemehemet shodam

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    man az sait yahoo raftam moshkeli ke in ja daram ineke

    dakheL choose your usernane hamoon ente khabe shenase chi bayad benewisam

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    (^_^)

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAMET GARM

    #joObran mikOonam#

    پاسخ:
    سلام عزیزمممممممممممممممممم

    فدات عزیزمممم

    زنگ میزنم بت خودم برات همشو توضیح میدم. الان زنگیدم ولی متاسفانه جواب ندادیییییییییییییییییییییی! اچکال ندالههه. 

    Ey BaBa In yahoo engar baman Lag Dare...

    Hish Aasab Vasam nazasht Rooze jomehe...

    HHHEEEEyyyyyyyyyy

    motmaenam hame ye raho dorost raftam wali nemidoonam chera fargh dareh Ah niga to rokhoda

    migam bikhial nazarate ghablim shoo maraheshoo az aual behem begoo

    shayad das az bazi ba aasabe man bardasht__________________________________________

    !!!MONTAZERAMA

    !!!!!!BAzam MAMNOoOoOoOoOnnnnnnnnnn

    پاسخ:
    فدات عزیزم. میزنگم بت در خدمتم همه جوره. قربونت آجی

    ssaaaaaalam reyhoon


    to khatenegah nazar mizari faghat man nevisandash nistam bazia dg ham mikhoonan!


    na baba oomade bood webam nazar dade bood manam rafttam webesh nazar dadam nemishnasamesh u mishnasi?

    پاسخ:
    ممنونممم. نه آجی من از کجا بشناسمش

    SLM..

    man taze sar zadam inja Pas oon rooz zang zadeboodi

    man gooshim roo sailent bood badam ke motewajeh shodam fek kardam tak zadi baraye hamin behet tak zadam reihanejoon manzooram in nabood ke zang bezani behem manzooram in bood ke age zahmati nist wassat

    dakhele ye nazar wasam benewisi albate age waghteshoo dari mamnoonet misham

    )))))))))    MC  (((((((((( 

    پاسخ:
    سلامم

    نه اخه میدونی آجی من نمیدونم چرا برا توضیح دادم حتما باید رودر رو یا تلفنی حرف بزنم. نوشتنی خیلی سختمه.نمی دونم چرا

    aji upam!

    bia!


    buuuuuus

    پاسخ:
    باشه آجی جون . اومدم. بوسس
    سلام ریحانه خانم. وب بسیار  جااب و خوبی دارین. عالیه. موفق باشین.;-)
    پاسخ:
    سلام جناب شریفی. ممنونم لطف دارید. انشاءالله که تو ادامه دادن به وبلاگ مشکلی پیش نیاد

    به خانواده هم سلام برسونید

    aaaaaaaaaajiiiiiiiiiiiiiiiii jooooooooooooooooon linkidamet 




    !

    age khasti mano belink



    !


    buuuussss

    پاسخ:
    سلام آجی جونممممممممممممممممممممممم
    منم لینکیدمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    بوسسسسسسسس
    بزرگی شما رو میرسونم. شما هم سلام برسونید
    پاسخ:
    سلامت باشن. ایشالا همیشه سایشون بالاسرتون مستدام بمونه
    slm..chra madrese naimadi??saret shologh bood..ya  hal nadashti...ya chiii
    پاسخ:
    سلام . ببخش این روزا آلزایمر گرفتم. اصن یادم نیس چرا نشد بیام
    یه دلیلش انگار یه اتفاقی پیش اومد که نشد بیام. دلیله دیگش همون آلزایمرس که واقعا یادم رفته بود. شرمندم. ولی شنبه من میام مدرسه. راستی به وب سر بزن. همین روزا عکس و خاطرا آماده کردن مدرسه و درست کردن صحنه واسه هفته دفاع مقدسو میذارم

    SLM..

    KHOBI..

    reihane joon man sharjh nadashtam behet es bedam

    be zahra es zadam ke be bacheha bege gooftam shayad yadesh

    rafte bashe rastesh  

    man ba doostam ye bashgah rezerw kardim az ostademoonam

    manoochehri hastesh az tehran miad hanoz ja wo makanesh maaloom nist baiad 50nafar beshim ta bashgah behemoon taaloogh begire mano dostam mikhastim az tarigh web tabligh bokonim ke khodet dar jarian hasti ke nashod oostademoon waghean az dastam asabani shood kholase 300ta deraz neshast

    nooshe joon kardam jat khali.......

    begzari........

    dashtam migoftam age khasti tye neda bede ta esmetoo rezerw

    koonam.

    mc

     

     

    پاسخ:
    سلام مهرنوش جونم. خوبی آبجی؟

    نه بابا این زهرا که به من نگف. ایشالا حسابشو میرسم

    آجی باشگاه چیه؟ کی ها هست؟ اگه ساعتو ایناش خوب باشه من پایه ام
  • مهرنــــــــوش
  • ریحانه...................................................

    دلم برات تنگ شده

    من نمیدونم چرااین کلاسا شروع نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینقدر دلم هواتونو کرده که نگو............

    ......

    ...............

    ....

    ..........

    ......................

    هی لوله گـــــــــــــــــــــــــــــــــآز

    پاسخ:
    bekhoda emruz tu otobus budam yadet oftadam goftam kheili bache golo bamarami hasti khodae migam, yani tahe bamarami
    kheili mikhametttttttty
    bussssssssss
    yedonya deltangetammmmmmmmmmm
  • مهرنــــــــوش
  • ریحان..............

    راستی این باشگاهو فعلا کنسلش کردیم

    -1 50نفر نشدیم

    2-استادمون برنامش عوز شد

    3-باشگاه گیرمون نیمد

    حالا فعلا روهواییم آجی تاببینییم چی میشه...

    ولی فک نکم دیگه کارمون بیفته رودور چون این استاده

    خیلی پولی بود..

    هیش میخام بگیرم بزنمش فقط کلاس میذاشت..

    پاسخ:
    jediii miidgiiiiiiii
    aaaaaa kheili heif shodddd
    rasti nagofti bashgahe chi has?
    ostade vase che kari bud?
    azin ostad puli ha inghad badam miyadddddddddddddd
    agha chera kelas sher shuru nemishe
    radti in tabloha bud be ma goftan tarahish konida
    emruz shabihasho tu khiyabun didam
    jomlehash mamuli budan
    man fk mikardam ma bayad jomlehaye dar hade laliga bedim

    اههههههههههههههههههههههههههههه

    بیداری آجی گل؟؟؟

    وای چقدر خوب شد خب چه خبرا آجی جونم؟؟؟؟

    پاسخ:
    fadat shammm ,are bidaram taze az mehmuni bargashtam
    hichi aji junam emruz asr ba fatio maede raftim valibal, baade valibalam ye ras raftam mehmuni
    to chekhabar aji

    آهان پس که اینطور...

    پس چوه الکی بوده......................

    من داستم کله اونروزو روش فک میکردم اخرشم هیچو پوچ

    ......................

    پیش!!!بیخیال آجی

    پاسخ:
    aji jun chave dgre chiye?
  • مهرنـــــــــوش
  • نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــامرد خوابیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    باشه یکی طلبت

    اگه دیگه بهت سرزدم....

    مهرنوش نیستم .

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    عاغا عجب تهدیدی شدا.....

    خفن درحده لالــــــــــــــــــــــیــگا!!!!!!

    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

     خوابیدی که خوابیدی دیگه چیکارمیشه کرد

    یعنی اگه پیشم بودی پارچ آب...

    نه گناهداری لیوان آبو خالی میکردم روت..

    های حال میدادکه نگو و نپرس!!!!

    ==========================

    خانم نامرد!!!!

    بخواب..

    لالالالا...لالالایی...لالالالالالاییییییی

    مهرنوش دیگه سر میزنه به وبت لالالالایییی

    !!!!

    پاسخ:
    bekhoda bidarammmmm
    bejane hezar gholuham bidarammmm
    agha bidarammmmmmmmmmmj
    edan az koja midunesi ru in tahdid hasasam?

    ریحان............

    فارسی بنویس آجی

    اینگیلیسی ننویس جو نداره.

    پاسخ:

    namard rafti khabidiiiii?????

    bashe aji jun pas shabet bekheirr bussss


    rasti keybordae gushim felan faghat engilisi dare,bebakhshhhh

  • مهرنــــــوش
  • بابادیشب که نخوابیدم..

    حاضرینه سایتو دیدم فقط ی نفر بود خب منم رفتم ولی نخوابیدم

    تووبایه دوستام میچرخیدم..

    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    عاقا ریحانه ازاینترنت میشه شماره ی شخصی رو پیداکرد؟؟

    عایا.

     

    پاسخ:
    aaman nim saat kaste shodam tu web
    mashala derakhti shodama


    noch nemishe yaft
  • مهرنــــــــوش
  • این شماره ای که میخام بدونم کیه

    همراه اوله ایرانسلو خبردارم که میشه پیداکرد

    ولی همراهو نمیدونم

    پاسخ:
    na aji fk nakonam beshe
  • مهرنـــــــــوش
  • من رفتم...

    بابای

    پاسخ:
    bashe aji babay
  • مهرنوش!!!!!
  • دسته گلت درد نکنه..

     

    پاسخ:
    بابت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنممممممممممم
    mohamad-mosavi.blogfa.comآجی جونم این آدرس وبمونه‏(بادوستای مجازیم ساختیم‏)وب گروهیه خوشحال میشم بیای فقط من بااسم مهتاب پست میذارم بیاواسم نظر بذار فقط حواست باشه سوتی ندیا‏!‏ 
    پاسخ:
    bahhhh belakhare web zadi, akhjunnnn,chashmajiiiiii hatman miyammmmmmmm
    salam...nemidunam daghighan tava lodet kei bud vali beharhal..mobaraaaak!!
    پاسخ:
    واقعا که امسال فهمیدم تو دوستو واسه نیازا خودت می خوای. تویی که با من سه سال دوس بودی باید دیر تره همه تبریک بگی . ینی نمی تونم اینجا احساسمو بت بگم زشته. والا...
    reyhan...ye chanta vebloge chatrroom dar begoooooooooo
    پاسخ:
    منو چت روم؟؟؟؟؟؟؟؟
  • to na man mikham beram..begooooooooo
  • jhfvjh
    پاسخ:
    من بلدم نیسم.خخخخ
  • محمد حریرساز
  • باسلام.
    دعوتید به حضور.
    لطفا نظر و نقد فراموش نشود.
    پاسخ:
    سلام
    بله چشم حتماا
  • محدثه انصاری
  • سلام ریحانه جون

    چرا چند وقته به روز نمیکنی؟

    دوست داشتی به ما هم سر بزن

    خوب خوب باشی

    پاسخ:
    سلام محدثه جان

    ببخش عزیزم این روزا درسام زیاد شده

    چشم عزیزم سر میزنم. ممنونم گلم
    پیکت را بالا بگیر......
    بزن به سلامتیه ارزوهایی که هیچگاه لمس نکردی...
    بزن به سلامتیه شبهایی که تو در تنهایت گریه کردی و ندونستی چرا!بزن به سلامتیه اون که گفت دوستت دارم
    اما تا اخرش نموند.....
    پاسخ:
    سلام.ممنونم که سر زدییی
    گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن ؛
    به رفتن که فکر می کنی
    اتفاقی می افتد که منصرف می شوی،
    می خواهی بمانی
    رفتاری می بینی که انگار باید بروی..!
    و این بلاتکلیفی خودش کلــــــی جـــــــهنم است ...
    پاسخ:
    خیلی زیبا بود ممنونم
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی

    با دو مطلب «هاشمی بدون روتوش» بروز هستم . در این مطلب نگاهی تاریخی به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی شده است .

    + مطالبی درباره حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و دکتر حسن روحانی و محمود احمدی نژاد

    بخند و زندگی کن....
    چه زیباست بر سپید و سیاه روزگار لبخند زدن
    حتی اگر پرهایت بسته باشد....
    حتی اگر بخاطر ناگفته ها، ساز حنجره ات کوک نباشد.......
    حتی اگر در لحظه هایت، نگرانی باشد......
    حتی اگر......
    اگر از آسمان به پائین بنگری،زمین و هرچه در آنست در فاصله ی دو انگشت میگنجد.
    پس چرا نگرانی برای فردا ؟
    آنکه در لحظه لحظه ی زندگی جاریست همه را میداند...
    شب به پایان خواهد رسید،
    بگذار لبخند بر دغدغه هایت طلوعی دیگر باشد.
    بخند و زندگی کن.... به امید فردایی بهتر و روشن
    بــاشــی مـیـشـی " آویــزون " 
    نـبـاشــی مـیـشـی " بـی مـعـرفـت " ...
    بـی مـعـرفـت ِ عـالـم بـاش ، امـا نـذار کـسـی بـهـت بـگـه آویـزون !

  • حسین صادقی
  • سلام 
    به یک ترکیب بند در بی نشان دعوتید
    پاسخ:
    سلام چشم حتما
  • دختران آسمان
  • سلام گلم

    ممنون .قالبم قابلتونا نداره.

    به روزم

    پاسخ:
    سلام عزیزم

    ممنونممم

    چشمم حتما سر میزنمم
    زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم
    با عرض سلام و خسته نباشید.
    کامنت شما رو در وبلاگ طلبه امروزی مشاهده کردم.
    افرین به درایت شما.خوشبختانه هنوز هم در جامعه انسان های با فهم و شعور پیدا میشوند.
    طی تحقیقاتی که بنده ی حقیر در مورد این نوع طرز فکر کردم متوجه شدم که این اقایون(اقای غروی-اقای معصومی تهرانی و خود شخص طلبه امروزی)قسمتی از افکارشان نشات گرفته از فرقه ی وهابیت است.اینها با مغالطه هایی بسیار ریز و ماهرانه سعی به تغییر افکار و عقاید دیگران دارند.
    بله متاسفانه چنین افرادی ازادانه در فضای مجازی فعالیت میکنند.
    گفتم شما رو هم در جریان بذارم.
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم بابت بازدید از وبم
    شما به بنده لطف دارید.نظر لطفتونه .
    راستش من زیاد یادم نیست توی وب طلبه ی امروزی چی گفتم . میشه برام بگید؟

    بله از نوشته هاشون معلومه. اصلا اسمشون که "امروزی" نوشته واسه جذب جووناس که مثلا بگن این امروزیه .
    صحبت هاشونم بعضی هاشو خوندم .اما خیلی خوشم نیومد.راستش تا آخرش نخوندم
    خیلی دوس دارم به جوونا کمک کنم
    ولی فقط گفتن احکام کافی نست.باید زخم دلشونو بشناسیم. زخمی که هر روزه داره بیشتر و بیشتر میشه و همه مات و مبهوت فقط نگاه میکنن
    واسه همین یه محفلی یه وبی زدم که دردلو دل های نوجووناتوش هست. خیلی خوشحال میشم که کسی که بیشتر به احکام امروزی واقفه نظر کارشناسی هم بدید
    آدرسش :harfekhodemuni.mihanblog.com
    ممنونمم
    یا حق
  • سید محمد رضا
  • سلام خانم: یه لوگو می خوام برای وبلاگم با نام میکده حمام نیست با وضو وارد شوید(مذهبیه) وقتی طراحیش کردید برام ایمیل کنید.
    باید ببخشد این قدر پروم انشا الله تو زمینه کاری خودم اگه تونستم براتون جبران می کنم.
    پاسخ:
    سلام

    من برای شما لوگو طراحی میکنم.فقط توضیح بدید عکس اماده میخواید توش باشه یا طراحیش کنم؟

    نوشته هاشم بگید

    فقط من ایمیل نمیزنم شرمنده. اگه خواستید تو پاسخ همین نظراتتون میذارم
  • سید محمد رضا
  • سلام : هرجور دوست دارید من برای اینکه کارتون راحت باشه گفتم ایمیل کنید:نمی دونستم سو ء تفاهم پیش میاد.
    آره عکس هم داشته باشه.
    با میکده حمام نیست   با وضو وارد شوید.
    پاسخ:
    معمولا لوگو های حرفه ای عکس نمیذارن بیشتر طراحی کار میکنن توش این خیلی تو جذب مخاطب اثر داره و خب به طبع کار بیشتری میبره

    حب چند صفحه باشه. چند در چند باشه؟ متن های دیگه هم میخواد بگید

  • سید محمد رضا
  • سلام :شرمنده  اشتباهی گفتم لوگو می خوام  منظورم هیدر بالای وبلاگ  بود.می تونید هیدر طراحی کنید؟  
    پاسخ:
    سلام

    من خیلی هدر کار نکردم . چون اگه بخواید حرفه ای باشه کار میبره والا میتونم یه طرح ساده ی یه ربعه روی یه صفحه ی شطرنجی بزنم

    اما اگه حرفه ای میخواید یکم طور میکشه
    سلام : شرمنده که این قدر پررو ام . مشکلی نداره زمان ببره. پنج هفت ماهه دارم روی این وبلاگ کار می کنم . شاید باورت نشه 19تا هدر دوستام برام ساختن ولی پسند نکردم تازه خودم هم گرافیست هستم.
    پاسخ:
    خب شما اصلا به من نگفتید تو چه سبک میخواید رنگ و طرح آخه گیجم چطوریه سلیقتون که اونطوری بسازم
    ببین می خوام عکس مردونگی وبامعرفتی باشه مثلا همکارم یه عکس یه مرد سیبیلو رو گذاشته بود که داشت زنگ بالای در زور خونه رو می زد  و وارد می شد. یه چیزی می خوام تواین مایه ها  یا چند تا دیگه دو ستام تابلو ورود ممنوع گذاشته بودو... که خوشم نیومد.
    برا من تصویری مهمه که به این جمله بخوره اگه بتو نی یه تصویری پیدا کنی که به جمله ارتباط داشته باشه  خودم طراحیش می کنم .مهم برا من این عکس که پیدا نمی کنم.
    پاسخ:
    ببخشیدا من فک نمیکنم تو وبم جاییش نوشته باشم. برای کسی عکس پیدا میکنم

    واقعا که
    بعدم من درس دارم ببخشید وقتشم ندارم
    !!!!!!  من فکر کردم این کارهای گرافیکی و عکاسی و.... دوست داریدو سرتون درد می کنه برا این چیزا. نمیدونستم اینقدر بد اخلاقید.
    به هر حال باید ببخشید که این کارو از شما خواستم .به در ستون برسید.
    توآ
    پاسخ:
    شما به پیدا کردن عکس از تو اینترنت میگید کار گزافیکی؟؟؟؟؟؟؟؟ عجیبه که بش میگید گرافیک

    بعدم احترام خودتون رو نگه دارید. من اخلاقم بهتر از شماس هرچی که هست
    من ساده فکر کردم می خواهید کمکم کنید که گفتم اگه عکس هم پیدا کردید خودم طراحی می کنم.ولی نمیدونستم این جوری به آدم بر می گردد.
    فعلا که من ازشما بی اخراقی دیدم.غیر از اینه.
    بعدشم من بی احترامی نکردم. 
    پاسخ:
    احترامه خودتونو نگه دارید وگرنه...

    من باشما آشنایی داشتم که از اولش میخواستم کمکتون کنم؟
    من گفتم طراحی میکنم حرفه ایم میکنم ولی وقته گشتن دنبال عکسو ندارم وقتی خودتون وقتشو ندارید
    درضمن این شما نیستید که بگید با اخلاقم یا نه
     همه رو برق می گیره مارو چراغ نفتی.
    پاسخ:
    اون وخ منظور؟
    منظور اینکه کمک خواستیم نزدیک بود کتک هم بخوریم.
    پاسخ:
    اگه کمک خواستنون تو حیطه کار من بود دریغ نمیکردم. و حتی تک میساخت اما. خب من شرمنده یکیو میخوام بره واسم تو این گوگل بگرده دنبال عکس. عجب انتظاراتیااا
    حالا که دیگه خیرتون به من نرسید.
    پاسخ:
    چه ربطی به خیر رسیدن داره؟ شما از اول میگفتید چی از من میخواید تا من میگفتم نه
     !!حالا که دیگه تموم شد. اون هدر ی رو که می خواستم دوستام برام ایمیل کرد.
    پاسخ:
    باشه.خداحافظ
    حواسمان باشد !
    اگر مابه زبان می گوییم :الهم عجل لولیک الفرج " مردم کوفه این را نوشتند ومهر کردند..!!!
    سلامتی آقا امام زمان عج صلوات. خداحافظ.
    پاسخ:
    عجب.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد

    خدافظ
     هدر رو یادت نره !!!
    پاسخ:
    what?
  • حسین صادقی
  • سلام
    به بی نشان دعوتید
    پاسخ:
    سلام.
    بله حتما
  • حسین صادقی
  • سلام 
    به بی نشان من دعوتید
    به روزم
    پاسخ:
    سلام
    بله حتما
  • دختران آسمان
  • سلام گلم
    به روزم دعوتید
    پاسخ:
    سلام عزیزم ممنونممم چشم اومدمممممم
  • دختران آسمان
  • سلام گلم چطوری ؟از اون طرفا تشریف بیارین
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم

    من که همیشه میام
    نظرم دادم فک کنم نرسید عزیزمییی
  • دختران آسمان
  • بله عزیزم .نزدیک خ تختی
    پاسخ:
    وایییییی پس چه تصادفی. خیلی خوشحال شدم عزیزم از آشناییت. واقعا خیلی ماهید
  • حسین صادقی
  • با سلام

    به روزم 

    منتظر حضور سبزتون هستم

    پاسخ:
    سلام
    بله حتما
    http://mr90.ir/home/m2iTbGmUpq8
    سلام دوست عزیز دوست داشتی مربی فوتبال باشی بیا مستر 90 متن بالا رو کپی کن قسمت آدرست وارد شو
    پاسخ:
    منو . فوتبالو مربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آشناهایم غریبه هایی هستند که . . .
    تنها اسمشان را بلدم !!

    پاسخ:
    زیبا بود دوست عزیزم
    سلام عیدتون مبارک. وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
    بنده محمد نادی هستم کارم عکاسیه هرگونه عکس مذهبی که خواستید بگید تابراتون بفرستم .فقط برای وبلاگ های مذهبی مثل شما
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم شما لطف دارید

    میتونم نمونه عکس هاتون رو ببینم؟
    سلام :1 درمورد2 ایمیل
    پاسخ:
    Salam
    Man khodam be aks alaghe daram
    Vali ba email mokhalefam
    پس چه جوری می خواید عکس هارو دریافت کنید؟

    پاسخ:
    میتونید همین جا بفرستید؟
  • سیدعلیرضاطباطبایی اصیل
  • خانوم رهبر هرچی میرم تووبلاگ حرفهای خودمونی خبری از پست جدید نیست میشه علتشوبگین حیف بود
    پاسخ:
    Dg gharar nis tush posti gozashte beshe
  • دختران آسمان
  • سلام گلم سال نو شما هم مبارک
    دلم واست تنگ شده بود عزیزم
    پاسخ:
    سلاممممممم

    ممنونم مریم جانم  عید توام مبارک عزیز دل

    من یه دنیا هم نگرانت بودم هم دلم واست تنگ شده بود
  • حسام محرابیان
  • سلام...
    موفق باشی داداش...
    بروزم... خوشحال میشم سربزنی...
    پاسخ:
    داداش؟؟؟؟؟؟
  • دختران آسمان
  • سلام عزیزم خوبی.
    من رفتم سر یه کلاس دیگه اتفاقا سراغتونا از دوستتو ن گرفتم گفتن رفتین اما همین که دیدمتون خوشحال شدم گلم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم.شما خوبی؟

    حیف شد مریم جان. خیلی دوس داشتم باهم صحبت کنیم
    منم وقتی دیدمت خیلی خوشحال بودم . خیلی انرژی مثبت میدی . چهرت خیلی آرامش بخشه
  • سیدعلیرضاطباطبایی اصیل
  • کدوم پست توهمین وب؟اخه خیلی وقت وبلاگمو چک نکرده بودم.راستی حرفهای خودمونی چی شد.
    پاسخ:
    اون وبم رو توی تابستون آپ میکنم
    شما هم لینک شدید

    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    محتاجیم به دعا
  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...ایشالا در سلامتی کامل به سر ببرید
    با موضوع{عدم انطباق با مقتضیات زمان(رویکردی اشتباه به توانایی اسلام در حل مشکلات جدید جامعه جهانی) درخدمتم
    .موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از دعوتتون

    به روی چشم

    یاحق
    برگشتی . . . !
    دیدی همان گونه فکر می کردم شد . . .
    فرق گذاشتی
    بهانه گرفتی
    فاصله انداختی
    میان خودت و خودم !
    برگشتی ، اما دیر . . .
    من برای فراموشی تو به بی راهه زدم ” برگشتی ندارم
    خودم را گم کرده ام چه برسد به راه .
    برگرد به همان جایی که بودی تا برای تو هم دیر نشده . 
    پاسخ:
    زیبا بود
    ممنونم
    ریحون بزنگ ببینم برنامه امروز چیست؟!
    :)
    پاسخ:
    هوووممم؟/
    اوکی دادا الان میزنگم
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام دوست عزیزم
    به وب این بنده نیز سری بزن و نظرات خودت را درباره ی آن اعلام کن ........
    اگر مایل به تبادل لینک هستید نیز در بخش نظرات وبلاگم عنوان نمایید.
    نشانی وبلاگ من:
    ps-amol.sub.ir
    aghvami.sub.ir
    منتظرتان هستم
    یا علی (ع)
    التماس دعا - برای ظهور حضرت حجت (عج) صلواتی عنایت کن!
    خدا نگهدار
    پاسخ:
    سلام
    بله حتما در اسرع وقت سر خواهم زد
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    از همکاری شما ممنونیم
    شما در لیست دوستان ما قرار گرفته و لینک شدید
    پاسخ:
    ممنونم
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود بر شما دوست عزیز
    میلاد با سعادت امام باقر (ع) را به شما تبریک عرض می نماییم
    با مطلبی درباره ی مجسمه ی آزادی آمریکا در خدمت شما هستم!
    لطفا آن را مطالعه کرده و نظر خود را در رابطه با آن بیان کنید.
    موفق و پیروز باشید
    عرفان اقوامی - پارسی سمپاد
    یا علی (ع)
    پاسخ:
    سلام
    بله چشم
  • عرفان اقوامی
  • به نام او که بی او هیچ 
    سلام بر شما دوست عزیز و گرامی!
    دانلود نواهای مذهبی در پارسی سمپاد:
    http://parsisampad.blog.ir/post/113
    منتظر حضورتان هستیم 
    نظر یادتان نرود
    یا حق
  • بهراد وایلار
  • سلام عزیزم من برای خودمو عشقم  ی وبلاگ درس کردم خوشحال میشم بیای و نظربدی عزیزم میسی
    پاسخ:
    سلام اوکی
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام دوست عزیز
    با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
    یا حق
    پاسخ:
    سلام ممنون
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    ** عید سعید مبعث بر شما وبلاگنویس محترم مبارک باد **
    با تصویری زیبا در رابطه با این عید سعید در خدمت شما عزیزان هستیم!
    موفق و پیروز باشید
    یا حق

    سلام مومن !
    شما دعوتین به محفلی از رندان ....
     

    این بار با مطالبی با عنوان :
    و باز شدیم مشغول ...


    منتظرتون هستیم

    پاسخ:
    سلام

    ممنونم چشم حتما
  • محدثه انصاری
  • سلام 
    ممنون که شعرم رو نقد کردی نکاتی رو گفتی که راجع به سپید نمیدونستم 

    موفق باشی:)))
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم

    من کاری نکردم

    فقط حرف های استاد رو منتقل کردم
    چون شعرت عالی بود
  • مهسا فریدی
  • با دلنوشته ای به روزم.
    به من سری بزنید و یادتون نره نظر بذارید.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    چشممم ممننم از دعوتت
  • حسین صادقی
  • با یک چارپاره ی علوی به روزم
    پاسخ:
    بله مممنونم
    سلام به یک قطعه دعوتید خواهشا دیر نکنیدا
    پاسخ:
    سلام

    یشالا سر فرصت سر میزنم
     سلام
    باپست(ایرانی هانخوانند!!!)به روزم
    منتظر حضورتون هستم
    آدینه خوش
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم سر میزنم
    به یک غزل دعوتید
    سلام به یک قطعه دعوتید خوش حال میشم سربزنید
    salam reihaneeeeeeeeeeeeeee...chturi khubi?
    mishnasi farzanam refigh ghadidi?


    khubi dlam barat tang shde bd...y zang b man bzan..fln bye
  • سیدعلی میرسعیدی
  • سلام
    این اولین حضورمن در صفحه شما بود وشعر هاتون را خوندم
    مخصوصا شعری که مرا به یاددبیرستان ویکی از شعر های شعرای مقاومت انداخت.
    شمارا لینک کردم
    به ما هم سربزنید...
  • ذره ی ناچیز
  • موفق باشید...
    پاسخ:
    ممنونم
  • یوسف تهرانی
  • حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

    نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم ...

    التماس دعا

    پاسخ:
    ممنونم بر شما هم مبارک
    سلام 
    برایتان آرزوی موفقیت می کنم . رمضان الکریم بر شما مبارک باد 
    پاسخ:
    سلام متشکرم
    برشما هم مبارک
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی