جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

شعر آغوش تنهایی ام

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۴۳ ب.ظ

کمی نیاز به فکر و دقت در شعر داره. خوشحال میشم هر کس بر داشتشو از شعر بگه


 

تنها که می شوم

شعر دست بر شانه ام می گذارد

و من

سر بر شانه هایش می گذارم!

برای دستانش  ،

دست هایم را دراز می کنم!

کسی جسم شعر را ندید

و

فکر کردند گدایم

و با سکه ها یی پااسخ دست هایم شدند

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۵)

وا ینی چی صاحبش پس تو چیکاره ای برام توضیح میدی لدفن عایا
پاسخ:
نه شوخی کردممم. همینجوری گفتم. D:
خوب گلم توضیح ندادی که چجوری ساختی بااین دامنه باید هزینه ماهیانه بدی یانه بگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
پاسخ:
آهان. خب ببین. میری تو سایته. blog.ir بعدش عضو میشی. و بعد گزینه ی یه چیزی تو مایه های وبلاگ داره. اونو که بزنی. درخواست رو باید با ایمیل پر کنی . بعد یه روز دوروز. یه کد دعوتنامه بت میده. بعد دوباره میای تو این سایتو کد دعوتنامه رو ارسال میکنی
  • صبا غبیشاوی
  • سلام ما که اومدیم عااااااااااااالیه مثل همیشه ............
    پاسخ:
    سلاممم. مرسی عزیزممممم ممنونم فقط ننوشتی برداشتت ازین مطلب چی بود. مرسی گلم. بوسس
    واقعا برداشتم میخاد..........خخخخخخ چشم بزار فکر کنم
    پاسخ:
    آره عزیزم. آخه می خوام ببیم هرکس چه برداشتی میکنهاگه برداشتش اشتباه بود. براش توضیح بدم
    برداشتم تنهایی که همیشه همه ازش مینالن هی روزگار.........
    پاسخ:
    اون آره. ولی به اون قسمته شعر دقت کن که گفتم کسی جسم شعر را ندید.

    چون من دستمو به طرفش دراز کردم و سرمو خم کردم. اگه کسی جسم شعرو نبینه فکر میکنه دارم گدایی میکنم
    آهااااااااااااااان بابا شما چقد دقت میکنید بازم دمتون گرم هر چی شما بگید...........
    پاسخ:
    فدات عزیزم. ببخش یکم گنگ بود آره؟؟؟؟؟؟؟
    نه بابا عالی بود یه کم دقت میخاست که من نداشتم خخخخخخ
    پاسخ:
    پس کپی خودمی. من ته ته بی دقتیم. اصن ضرب المثل بی دقتی رو من صدق میکنه
    عزیزم شما هم لینک شدید با افتخارررررررر
    پاسخ:
    فدای توووو. من افتخار میکنم دوست گلی مثه تو دارممممممم
    به این میگن استعداد شعری آفررررررررررررررررررررررررررررین دوست گلم ............آفرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین به جون خودم راست میگم
    پاسخ:
    فدات بشممممممممممممممم منننننننننننننننن. واییی تو خیلیی ماهییییی خیلی لطف دارییییییییی فدات شممممممممممممممممم

    واقعا اگه دوستی مثه تو نداشتمممممممم ادامه نمی دادم کارایه شعرو. فدات شممممممممممممممممممممممممم
    بابا کم فدا من شو خدا نکنه من ظرفیت ندارم میبینی میترکم از بس فدام میشیا مرررررررررررررسی شما بیشتر لطف دارین ایول بابا ایول عجب وبلاگی بشه بههههههههههههه بههههههههههه
    پاسخ:
    من این جمله رو برا دوستایه وفادارو باحالو ماه خودم فقط میگم. خب توام همه ی این خصوصیاتو داری دیگهههههه
    وایییی صبا دارم از خوشحالی میمیرم. یه خبر فوقالعاده بم دادن. صبا دارم منفجر میشم. بیا بغلمممممم
    قالب وبلاگت خیلییییییییییییییی جالبه ها قشنگ ...باحال ...به روز ...جالب وووووو................
    پاسخ:
    فدات عزیزممممممممممم. قابل تورو ندارههههههههه. راستی تو می خوای تو وب blog.ir عضو بشی؟
    اووووووووووووی چی شد نکنه خاستگار اومدم واسا بینم کجا میخای بری نترکی بی ریحانه بشم ...........
    پاسخ:
    نه آجی جونننننننننننن. خواستگار میاد ولی این موقعیت نمیاد. امشی شاید شعر خوانی داشته باشم. وایییییییییییییییییی
    چی چی هست این وبه بیشتر توضیح بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سیستمش همین وبلاگ خودمه و مثه وبلاگ بچه های شعره عالیهه
    سلااااام ریحانه خانم گل میبینم که خیلی باصباخانم ما مچ شدیا شعرای این وبتم که بی نظیربود یدونه ای ‏!‏:‏)‏
    پاسخ:
    به بههههههههههه ستاره خانم سهیللللللللل. کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه عجب ازین ورا؟؟؟؟؟؟

    ما ارادت مند شاماییم. اتفاقا سراغتم از صبا گرفته بودم.مممنونممممممممم گلمممممممممممم لطف داریییییی. شعرایه تو هم محشرننننننننننن.بوسسسس

    میبینمت امروز
    این وبلاگ عالیه ازپشت همین تریبون اعلام میکنم عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیده
    پاسخ:
    In teribon az haminja taghdime shoma
    Mamnunammmm

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی