جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

جالبه

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ

تو تلوزیون هی تبلیغ ماه مهرو میکنه و تبریک میگه و شادی میکنه


ما به هم اسمس به این صورت می دیم:

مکالمات منو مرضیه

مرضیه :گاومون فردا میزاید تبریک

من:آره ماشالا هزار قلو هم زاییدن

مرضیه:من که تواناییه نگهداریه قل هاشو ندارم

من: من اصن بچه دوس ندارم

مرضیه :خخخخ

من: فردا بوی ماه مهر شدیدا میاد . ماسک ضد ام شی یادت نره

مرضیه: توصیه ات یادم میمونه...


مسولا لطفا رسیدگی کنن

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۵)

reyhane!


azizam!

yehu nazane be saret mokalemat mano khudeto benevisi!

age benevisi .....baaaaaale!

پاسخ:
خخخخخ نه آجی. اونا رو که نمی ذارم. مکالمات منو تو کلا جنبه سرّی داره. نمیشه گذاشت

تهدید هم نکن کار ساز نیس. فردارو بچسب. باورت میشه هیچ کاره فردامو نکردم اصن حوصله ندارم. اههه

reyhan!


az seri  ye chizi oonvartare!


reyhan kam kam bayad ta hododi ba net khodafezi konim!


faghat betoonim 5shanbe ha biaym va roozaye adi ye nim saat age beresim ke fk nemikonam!

chera man karamo aanjam dadam!

hey roozegar!

پاسخ:
آره خب دیگه ما اینطوری گفتیم بقیه نگن حالا چی میگن بهم

وایی نگو نتو نمیشه ول کرد. البته من با گوشی می توانم بیایم!

هعی فک کنم باید برم کارامو انجام بدم انگار چارهه ای نیس

فردام چه درسایه مزخرفی داریم. اصن من نمی دونم چرا باید ریاضیو تحمل کنمممممممممممممممممممممممم

اصن من نمی خوام بیامممممممممممممممممممم

isssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh naya!


j looni joonooo khodet bede golam!



are dge fiziko amaro shimio...


kh kh felan !

پاسخ:
چه بخوام چه نخوام باید بیام

یه باره عزیزم کله برنامه هفتگیو میگفتیییییی

قربانت.فعلا

البته من که هستم. چون بی کارم
انگار به بوی ماه مدرسه آلرژی دارم. وااااااااااای

راستی خانم رهبر به وبم ی سری بزنید. تازه احداث شده. چند وقتی بود میخواستم بزنم اما درگیر ساخت قالبش بودم. حالا زود تر ساختم تا بعد که قالبو بسازم.

پاسخ:
Bishtariya Tushe In Mah Hasasiyat Migiran, Dalilesham Hamin Madrese Has 
Chashm Hatman Sar Mizanam 

SLM

khooby ?

in neweshtehe cheghad bahale khoosham oomad

akh...akh  nemidooni awale mehrieh 23 ta masale fizik hal kardim

asan ye wazi....nagam behtare

پاسخ:
Salam Mersi Mamnunam To Khubi?
Ba Inke Reshtam Riyaziye Vali Kolan Azin Fiziko Riyazi Badam Miyad
Emruz Eye Badak Nabud .Valid Kolan Alan Tushe Shokam Chon Un Gushim Memori Kartesh Kolan Yeho Hichi Tushe Niso Tamume Narmada Afzaro Aksam Pak Shode

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی