جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

حححح

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

 

یه سوال داشتم. این چیتوز که نوشته رو چیپسش با طعم نمک دریایی، یعنی قبلا نمک هوایی میریخته؟ زمینی؟ زیرزمینی؟ زیر دریایی؟ مسئولین توضیح بدن



یارو میره سمعک بخره.
فروشنده میگه : همه جورشو داریم از هزار تومنی تا 1میلیون تومنی.
یارو می پرسه : هزار تومنیش چطوری کار میکنه؟
فروشنده میگه : این اصن کار نمیکنه!!!! فقط مردم با دیدنش بلندتر حرف میزنن :| :|


یکی ازدوستام اس ام اس داده میدونی جریان چیه؟

گفتم : نه

گفت واقعا نمیدونی خاک برسرت!

گفتم خوب نمیدونم جریان چیه؟ بگو!

میگه الکتریسیته ای که از مدار عبور میکنه رو جریان میگن!


خدااااایا منو ببر راحت شم !!!!



بیاین اعتراف کنیم که حالمون از صدای ضبط شدۀ خودمون بهم میخوره



یادش بخیر یه زمانی یه پارچ آبایی مد شده بود آب میریختی برات سوت بلبلی میزد{-7-}

آمار بیشترین کسایی که تو ایران فحش می خورن !
ﺁﻣﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻓﺤﺶﻣﯿﺨﻮﺭﻥ :

ﻋﮑﺎﺱ ﻋﮑﺲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ

ﺩﺍﻭﺭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﻠﯽ اﺳﺘﯿﺸﻦ

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ

عمه ﮔﻮﯾﻨﺪﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺍﺳﺖ

عمه ﺧﻮﺩ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ…


 یه روز ﺩﺑﯿﺮ ﺭﯾﺎﺿﯿﻤﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ گفت : ﺷﻤﺎ ﻫﺎﻡ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﺮﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﮔﻞ ﮐﺎشتین ، ﺩﻓﻌﻪ ﺩﯾﮕﻪ …

ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺭﺧﺖ ﻣﯿﮑﺎﺭﯾﻢ !!!

خلاصه خودم مثل یه مرد پا شدم رفتم بیرون :))

بیاین !!!



  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۶)

bara hamine melat mikhan khale beshan!


har chand man ame misham faghat!


:(((((((((((((((((((((((

پاسخ:
سوز بیفته به دلت من خاله اممممممممم. البته اونم چه خاله ای....
like a man? really
پاسخ:
what??????????????????????
مثه یه مرد؟ واقعا؟
پاسخ:
نه بابا؟ فک کردم مثه یه زن. خب اینو فهمیدممممممممممممممممممممممم. ینی فحش میدادین بدتر این نبود

منظورم اینه منظورتون چیه؟

حالا رفتم پستمو خوندم دیدم کجاشو میگید

نه خیر مرد یک اصطلاح هست
بله. من دیگه حرفی ندارم و کم آوردم.
پاسخ:
الان من در مقابله این صداقتتون کم آوردم
راستی منظور از ححححححححح چیه؟

مگر نه این است که آنها خخخخخخخخخ هستند؟
پاسخ:
یعنی باحال تر

چون از بس خندیده . نقطه هاش افتاده!!!!!!!
آووو. به این فک نکرده بودم. شاعر می گه: چی جالب!
پاسخ:
این از اختیارات شاعری بود. همین قضیه ی ححح
استاد مسئلتن. این اختیارات در چه نوع شعری پیدا میشه؟
پاسخ:
شعر ینی احسس شاعرانه و ذوق شاعرانه

خب منم ازین حس ها الهام گرفتمو نوشتن.ححح
  • کوروش کبیر
  • خخخخخخخخخخخ

    خیلی جالبن ایول کلی خندیدم
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید. کلا از خنده ی دیگران مسرور میشم
  • کوروش کبیر
  • رفتی بیرون درختم کاشتی؟
    پاسخ:
    با اجازتون
  • کوروش کبیر
  • بهت حق میدم معلمه درکش نمیکشیده که شماها میخواید به فضای سبز منطقه کمک کنید
    پاسخ:
    خداشون هی میگن هوا بد شده ولی نمی ذارن ما یه کار خیر کنیم
  • کوروش کبیر
  • خدایی چقدر اینا بی فکرن
    پاسخ:
    khodaeeee
  • کوروش کبیر
  • حالا ایشالله مدیرشدم همه ی اینارو درس میکنم
    پاسخ:
    ishalllllllaaaaaa
  • طوفان خیز
  • نمی دونم چرا باید بین همه نظرات برا نظر کوروش لایک بذارم

     

    اما

    لایک برای کوروش

    (نشنیده بگیرید: کوروش خیلی مرده)

    پاسخ:
    agha kodum kuroshhh. hamin ke .nazar mizaran?ya matlabe kurosh
  • طوفان خیز
  • همین کوروش کبیر که نظر می ذارن
    پاسخ:
    jedannn?chetor?
  • طوفان خیز
  • کلن نظر هاش با کلاسه!

    اما اگه من جاش بودم اسممو می ذاشتم کوروش بزرگ نه کبیر

    پاسخ:
    deghat nalkarde budam

     vali kuroshe kabir ghashang tare ha
  • علیرضا صالحی نژاد
  • خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی