جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

امروز

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ

وای امروز می خواستم بنده کفشمو خامم خام بدم معلم ادبیاتمون بخوره.

دیوونه دارم کتاب ادبیات از کیفم در میارم. میگه داری چی کار میکنی؟ میگم دارم کتاب در میارم. میگه من که میدونم داری چی  کار میکنی.! تو اون لحظه به خودم شک کردم ینی دارم کاری میکنم خودم خبر ندارم؟ بعدشم اسممو پرسید خواست منفی بذاره که بچه ها...


فک کنم امروز با شوهره نداشتش بحثش شده بود


حالا تا آخر زنگم به منو زهرا گیر داد

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۷۸)

vay in bashar shadidan rooo nerve ishhhh
پاسخ:
shalghame raghigheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ishhhhhh shalgham... ishhh
پاسخ:
shalghameeeeeeeee ghalizo raghigho hamech peidas
  • طوفان خیز
  • خخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    vala divunamun kard emruz

    agha eshkal dare man jigh bezanam???!! jiiiiiiiiiiiigh
    پاسخ:
    na azizam inja fk kon otaghe khodete
    سلام ریحان جون وبو که عالی شده اصلانگو ونپرس ولی اصل مطلب اینکه:آدرس مائده روگم کردم یجوری بهش خبربده که مدیر وب من داره نویسنده میگیره هرچه سریع تربیاد تاظرفیت تکمیل نشده بووووس
    پاسخ:
    سلام اجی جونی. فدات شم خیلی گلی

    چشم به مائده میگم ولی فعلا نت نداره اگه بتونی علی الحساب جاشو رزرو کنی عالی میشه

    بوسسسسسسسسسسس
    hey khodaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    هعیی. شلغممم ( منظورم معلماسا)
  • کوروش کبیر
  • کارشون اینه اصن کلا دبر ادبیاتا رو مخن همش
    پاسخ:
    واقعاااااااااا
    reyhoon dashtam mifekridam! in ahange lenge kafsh mhsen chavoshi ro bezar bara webet! be webet ham miad!!!! migama shalgham khanoom bahrami kooiiz gozashte vay khoda!!! man felan shimi hamo neveshtam!
    پاسخ:
    اسمه وبم حالا یه کشفی چیزی داره. دیگه الان کفش هم داره. ازین اسپرتا براش خریدم. نه ازین پرفکتا وااااااااااااااا


  • مهرنـــــــــوش
  • ســــــــــــلام...

    گذرم به این طرفا افتـــــــــــــاد گفتم بذار ی خبری بگیرم

    شمـــــــــــا که اصلا انــــــــــــــگار نـــــــــــــــــــه انـــــــــــــــگار..

    اصلا چقدر شما آشنا میزنـــــــــــین!!

    پاسخ:
    آقا شرمندم. بخدا ریاضی برا آدم روزگار نمی ذاره که

    اصن یه روز خونمونو گم کردم. چه برسه به راه وبلاگو دوستام.خخخ
    اینجوری که پسرا پیش میرن فک کنم روز عروسی باید عروس با ماشین بره دومادو از آرایشگاه بیاره ! خخخخخخخ وای خدا!
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. واقعا این حرفت هزار تا لایک داشتتتتتتتتتت

    . یارو واسه بچه شش ساله ش تبلت خریده ، بعد دو روز بچه هه تبلتو انداخته تو وان حموم بچه شو دعوا نکرده که تو روحیه بچش اثر منفی نذاره ! :| منم سوم ابتدایی بودم خط کش چوبی سی سانتی بابام رو بردم مدرسه ، ازم بلند کردن آقام بعد یه هفته با وساطتت بزرگای فامیل رام داد تو خونه والا روحیه توله سگ بیشتر از ما ارج و قرب داشت!
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. بعد میگن دهه شصتیا نسله سوختن. اگه این طور باشه دهه هفتدیا نسله پودر شدگانن
  • مهرنــــــــوش
  • ریحـــــــــــــــــــانه بهم خبر بده ها...

    دلشوره گرفتم بخدا...

    حداقل تلفنتو بیار روخط چرا از دسترس خارجی؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خب نگرانممممممممممممممممممممممممممممممممم...

     

    پاسخ:
    فدات شم آجی وقتایی که می خوام بخوابم میذارم رو آفلاین. بخدا شرمندمممممممممممممممم

    مثله اینکه نمیخای بگی..

    بیخودی اسرار کردم الانم از وب زدی بیرون

    باشه... اشکالی نداره

    هرجورراحتی.از اسرار کردنم اصلن خوشم نمیاد

    فعلا.

     

    پاسخ:
    این چه حرفیه. بابا من واقعا تو وب نبودم که جواب ندادمممم
  • مهرنــــــــوش
  • آهان جریانو گرفتمممممممممممممممممممم

    بعله...چه شود

    آ چقده تو بلبودیو خبر نداشتیییییییییییییییم!!

    خخ

    پاسخ:
    ینی سریویس میشناااااااااااااااااااااااا. اگه بتونیم اون کاریو که می خوایم انجام بدیمو با موفقیت انجام بشه ینی لالیگارو گذاشتیم جیب بغلمون

    من ؟ من بلدم؟ به قول بعضی دوستان. شیب؟ بام؟
  • مهرنــــــــوش
  • خدا بگم چیکارت نکنه ...

    امروز هیچی از کلاس استاد طاهری نفهمیدم جمعه هم آزمون داریم

    دیشب که فککردم همینجوری جو دادی ولی ظهریه دیدم

    نه واقعی بود...

    اینقدر اسرس گرفتم گفتم آیا چیشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    توام که انگار نه انگار......هیش...

    پاسخ:
    خ آجی نامردی نکن دیگه دیشب بت یه اسمس دادم منتظر جوابش بودم که جواب ندادی دوسه بارم زنگیدم که جواب ندادی

    آزمونه چی داری؟

    حالا ارزششو داشت خداییش که حواست پرت باشه یا نه؟


    برا جذاب کردنه موضوع باید طرفو یکم کنجکاو کرد دیگه.خخخ
  • مهرنـــــــــوش
  • بلـــــــــــــــــــــــــــــیو....

    بلیو...!!=-767ژ-65ژ=87ژ=87=7-067=ژ85

    خخخخ

    عاغا دمش گرم همون شیب بامه که کممک میکنه...

    خدایا.....

    پاسخ:
    خخخخ. آره دیگه خدا خیرش بده . عمر از جوونیش ببینه

    حالا خدایی دوس دارری این کارو یا نه؟
  • مهرنـــــــــوش
  • این فکره شیب بام کی به سره جنابالی زدددددددددددددددد

    ؟؟؟؟

    خداییش جرقه رو خودم زدم...

    (حق به جانب)

    پاسخ:
    لا اله الا الله . نه بابا فکر از خودم بود. به ثبتم رسوندم. باور نداری تو خوارزمی یه سرچی بکن
  • مهرنـــــــــوش
  • آزمون قلم چی...

    ریحانه امروز یک تهدیدایی کردن اگه ترازمون بیاد پایین...

    -----------------------------------------------------------------------

    اهههههههههههههههههه...

    اصلن حرف از درس نزن مخمونو گذاشت تو فرقون

    ازبس فرمول جدید میگفت بمون

    پاسخ:
    وایییییییی این قدر ازین قلم چی دلم پره که نگو. هم از دانش آموزا کار میکشه هم اونایی که اونجا کار میکنن خیلی باید تلاش کنن

    . کلا با قلم چی مشکل دارم

    موندم این سونده " چی" اسمه قلم چی ماله چیه

    ماشالا یه غولیه واسه خودشششششششش
  • مهرنــــــــوش
  • بللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیو

    گفتم که هستم آجی همه جوره رو من حساب کن

    توکه اخلاقه منو خوب میشناسی اصلن اینجوری نیسمممممممم

    --------------------------------------------------------------------------

    اگه قضیه همون میهن خودرا کنیم آبادد عملی بشه

    حاضرم از درسمم بزنم

    باورکن راست میگم

    پاسخ:
    آره اجی جونم زیر لایه اش همون میهن خود را آباد کنیمه ولی از نگاهی دیگره

    آجی فدایه پایه بودنت. ینی کشته مرده ی ایم مرامتم
  • مهرنـــــــــوش
  • بیخی...بابا حرف از درسو دورس نزن اههههههههههههههههههههه

    اون هفته

    پیکم پلیت امتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتحان دارییییییییییییییییییییمممممممممم

    اه اه اه اه

    پاسخ:
    مکن اون هفته طلوع مکن اون هفته طلوع . حسیننننن


    آقا خوب چیزی گفتی بیخیاله درس مرس
  • مهرنــــــــوش
  • سیکوریتی می باید باشد...

    شیب بامممممممممممممممممم

    خخخخ

    قربونه دستت همین حالا بوگو چیکار باید انجام داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بلیو

    پاسخ:
    عجیب سیکوریتیه . ینی باور کن این تمهیداتی که برا این موضوع میچینیم برا انرژی هسته ای نیس

    فدا ت اجی بقیشو بیا تو اسمس میگم
  • مهرنـــــــــوش
  • حالاشیب بام میدونه بلیو هم هست؟؟!!

    اگه تونستس بگیری مطلبو...

     

    پاسخ:
    آهان آره میدونهههههههههههههههه
  • مهرنــــــــوش
  • عصری تلفنمم کیوسک شده بود دسته دوستام بود

    پنج تومن شارژو نابود کردن

    بعدشم اصلن انگار نه انگار...

    شارژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

    ندارم همینجا سیکوریتی بوگو...

    پاسخ:
    الهی . پس امروز همراهه اول چه کیفی کرده.

    آجی من جزئیاتو برات اسمس گردم .فقط بخونش
  • مهرنــــــــوش
  • رییییییییییییییییییییییییحان بکار بنداز...

    اجی مجی لا ترجی..

    خخخ

    فهمیدی یا نننننننننننننننننننننننننننننننننن

    ای خداجون نیگا کی رفته امام صادق

    پاسخ:
    آقا من امام باقریم . من رو امامم غیرت دارمااااااااااااااااااااااا

    آجی چشم. فعلا شیب بام در دست رس نت نیس. ایاشاا بیاد بیشتر اجی مجی میکنمم
  • مهرنــــــــوش
  • بابا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاکلاس

    اساتو

    انگلیسی مینویسی

    بابا های کلاس..

    بابا بیوتی...

    بابا .

    من نمیدونم مگه فارسی چششششششششششششششه

    آخه

    خدایا..

     

    پاسخ:
    آقا خداوکیلی تایپه انگلیسی راحت تره فارسی نیس؟ نه جونه من نیس؟ نه بگو می خوام بدونم؟ د چرا وایسادی نگام میکنی؟ میگم این طو رنیس؟میام براتاااااااااااا


  • مهرنـــــــــوش
  • خب حالا امام صادق با امام باقر فرقی نداره...

    (حق به جانب)

    ----------------------------------------------------------

    ضایه کردن تو وببببببببببببببببببببببببببببببب

    اونم من

    ریحححححححححححححححان...

    بلیو بی بلیو..خخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخ. نه تروخدا. بلیو رو ازم نگیر. جونه من الان تنها یارمه.

    آقا اصن مهم امامشه نه خوده اسمه امام. خوبه؟
  • مهرنـــــــــوش
  • (((((((((((((((((((((((((بلیو برود )))))))))))))))))))))))))

    عایا..

    دیگه ضایه نکنیا ...

    ملت میان میبینن زشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته...........

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!

    پاسخ:
    خخ. بخدا از دهنم در رفت. باور کن. اصن شاید امام صادقیم و خودم خبر ندارم .بالاخره آجیم بهتر میدونههههههههههههههه
  • مهرنـــــــــوش
  • اووووووووووووووووووووههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!

    لومیکس با آخرین اطلاعاته جنگی هم هست..

    خخخخخخخخخخخخخخ

     

    پاسخ:
    لومیکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این دیگه کیه؟
  • مهرنـــــــــوش
  • اححححححححححححسنت....

    عاغا ریحان بریم فیس بوکیییییییییییییییییییییی شیم دوباره

    ماکه بودیم از اول ولی بخاطره مدرسه صفحه رو بستیم

    اونجا جنگ بهتر صورت نمیگیرههههههههه!!!

    پاسخ:
    هان ازون لحاظظظظظظظظظظظظظظ. عاغا آخه مارو که میدونی بچه مثبتیم . مارو چه به فیسبوک/ دوستان به جای ما.خخخخ
  • مهرنـــــــــوش
  • ریحان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خب حالا لوکس بلوگفا..

    دوباره ضایه کردددددددددددددییییییییییییییییییییی....

    آآآآآآههه خدایه من...

    پاسخ:
    عاغا من کی زایه کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من مگه چی بگفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    باباااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • مهرنــــــــوش
  • آههههههههههههههههههههههههان بعله

    دوستان به جایه مارو خوب اومدیا...

    خوشم اومد..

    خره همه همکلاسیام فیسبوکین؟؟!!!

    فقط یه فیلتر میخادددددد

    پاسخ:
    فدات آجیییییییییی.

    ما چه بخوایمو نخوایم دوستان جایه مارو اونجا هم پر میکنن

    اقا قرار شده دوسم یه فیلتر برا گوشی برام بیاره. البته من که اهلش نیسم. میدونی که!!!!
  • مهرنـــــــــوش
  • ضایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    یه چیزی گفتم دوره همیم..

    جدی نگیر زیاد...

    هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

    ختر هاکه فریاد نمیکنن!!

    خخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ. دختر هاا فریاد نمی زنندو خوب اومدی

    اقا امشیب موندم چی کا کنم. اصن حسه درس درم جوونه نزده
  • مهرنــــــــوش
  • ریحون کوجا رفتی باز...

     

    پاسخ:
    آقا از زهرا یاد نگیری بگی ریحونااااااااااااا!!!!!!

    با اجازت رفتم اون یکی نمازمو خوندم اومدم
  • مهرنـــــــــوش
  • برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    یا وایسمممممممممممممممممممممممممممممممم

     

    پاسخ:
    وایسااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • مهرنــــــــوش
  • حاضرین در سایت یه نفر شد...

    خب دیگه خب جو میدی بعدم میری...

    هر وقت اومدی باز تک بزن

    پاسخ:
    بابا یه رفرش کن. من اینجا چغندرم پسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
  • مهرنــــــــوش
  • نمارت قبول باشه آجی جونممممممممممممممممممممم11

    پاسخ:
    فدات شم اجییییییییییییییییییییی. ممنونمممممممممممم

    ایشالا خدا قبول کنههههههههههههه

    تازه یکی دیگش مونده
  • مهرنـــــــــوش
  • چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــندر!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آو زشته....

    ملت میان میبینن به خودت میگی چقندر...

    میخای ببرمت دکتر...

    هـــــــــــــــــــــــــــــــاهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!!!!!!

    چقندر...........خخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    بابا چغند رخاصیت داره . خدای نداره؟ نگو نداره که به همه میگم. بلیو کیه ها.خخخخ
  • مهرنــــــــوش
  • رفرش کنممممممممممممممممممممم!!!

    ریحان جان زیره سیکل حرف بزن...

    بابا باکلاسسسسسسسسسسس

    بابا بیوتییییییییییییییییییییییییییییی!!!

    خخخ

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ. آجی شما که ما شالا دیپلتم گرفتی. سیکل برات افت داره هااااااااااا
  • مهرنــــــــوش
  • چقندر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خب خاصیتش اینه که قند و شکر باهاش درست میککننن

    یه پا اطلاعات عمومی داره باهات میچته!!!!!!!!!

    خخخ

    پاسخ:
    خب واسه همین میگم خاصیت داره. کلا قندو شکر یریزم من

    ماشالا بزنم به تخته اطلاعاتت به خودم رفته.خخخخخ
  • مهرنـــــــــوش
  • دیپلم.................................

    }

    }

    }

    }

    }

    }

    }

    }

    }

    }

    می خواستیم ریــــــــــــــــــــــــــــــا نشه...

    چیکا کنیم..دیگه...

    پاسخ:
    دیگه من ریا کردم. از فردا اماده باش به سیکل تنزل کنی
  • مهرنــــــــوش
  • بابا اطلاعات عمومی..

    ترورت نکننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!

    خخحجخحفغحفغخفجعحغخحخح

    پاسخ:
    باور کن من هرروز با کلی ترسو لرز میرم بیرون . ماشالا این قدر مردمیم که بادیگارد نخواستم
  • مهرنــــــــوش
  • ریحانخانومزودبجوابحوصلهانتظارکشیدنندارمبدو

    خطه میخیه!!!!!!!!!!!!!!

    خخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    ماشالا به خودم که میخیم بلدم بخونم.خخخ

    آجی باور کن تا مید جواب میدم
  • مهرنــــــــوش
  • الان حاضری در سایت 3 نفره...
    پاسخ:
    وایسا چک کنم ببینم نفر سوم کیه


    البته دو نفره هااا
  • مهرنـــــــــوش
  • ریحان ینی آخره این بلیو و شیب بام به نفعمونه!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

    هدفت چیه؟؟!!

    رمزی بگو میگیرم مطلبو

    پاسخ:
    ببین . یه چیز تو مایه هایه فیسبوکه دیگه. من یه فکرایی دارم ولی بستگی به طرف مقابل داره

    آقا یه لحظه ویت . برم اون یکی نمازمو بخونم بیام
  • مهرنـــــــــوش
  • ریحان بحذف اون کامنت افتضاحه رو زود باش آبرم رفت...

    خره زود باش جونه آجی...ببببببببببببببدووووووووووووووووووو

    پاسخ:
    چشممممممممممم آجی جون . الان می حذفمش
  • مهرنـــــــــوش
  • برو آجی جونم بخون ....

    التماسه دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

    اومدی تک بزن

    پاسخ:
    چشم آجی جونم. فداتشم . توام منو سره نمازات دعا کنیااا
  • مهرنـــــــــوش
  • خب چه پستی بذاررررررررررررررررررررررررررم

    رهنمایی بفرمایین خانوم مارپل...

    پاسخ:
    آجی یه شعری یه معری. هرچی دلت کشید . فدات آقای ماری کوری

    شعر بزارممممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مثه اینکه اون جریانه که بهت گفتمو یادت رفته

    عمرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

    شعر بذارم..

     

    پاسخ:
    کدومجریان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خب اگه از خودت نمی خوای بذاری از اینترنت یه چیز بذار

    خب الان وارد شدم...

    برم قسمته سبز رنگه ارسال مطلبه جدید؟؟؟

    پاسخ:
    آره آجییی
    zoood tond sariii ghazie chie??? badam reyhoon eftekharet bashe intoori sedar mikonam age nemipasandi begam reyhoon shalgham chetoore??
    پاسخ:
    هیچی آجی مهرنوش یه وب زده داشتم کمکش میکردم

    نه عزیزم شلغم که در وصفه خودته

    هموووووووووووووووووووووووووووووون جریان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    همون جریانه دوسته خانوادگیمون قضیه رمانه

    ریحان ببرمت تسته هوش بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خخخخخخخخخخخخخ

    عاغا کورنومترو بگییییییییییییییییییر..

    خخخخ

    پاسخ:
    کورنومتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من سره سه سوت حلش میکنمممم
    chi khabare??! eyde hamegi mobarak!!!
    پاسخ:
    عیده تو هم مبارم. کاناله اصفهان تو هشت بهشت رشیدو آوردن

    ریحان جون..

    برم داخله عنوان بنویسم ابن چرا اینقد میپیچچونه؟؟

    اهههههههه

    پاسخ:
    آره اجی. دیگه چه کنیم.
    reyhoon in che harfie!!!! asan man jesarat nemikonam tarafe laghabet beram!! pa chera ramzi miharfin? darbare afrade moghabel tarhe mehre???
    پاسخ:
    نه آجی من به مناسبت عید به تو تقدیم میکنم

    حالا اجی پس فردا که دیدمت میگم
    hese tv nadaram!!! ishhhhhhhhhh
    پاسخ:
    منم ندارم بقیه دارن میبینم صداش میاد.ایشششششششششش

    ریحان الان نوشتم

    چیکار کنم ارسال مطلب جدید همون سبزه رو باز بزنم؟؟

    پاسخ:
    نه اون پایین برو نوشته انتشار مطلب در وب سایت

    رررررررررررررررررررررریحان زود باش...

    پاسخ:
    میگم که . برو پایین وب. انتشار مطلب در سایتو بزن

    حانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    بیا.................

    برو حالشو ببر چه عکسه نازی گذاشتم

    ریحانه خداییشرو ببین

    پاسخ:
    این متنه آجی. عکس نداره

    ریحححححححححححححححان

    الان رفتم تو وبم پس چرا مطلبم نیست(گریه و زاری)

    فرشش کردم

     

    پاسخ:
    وایییی چرا پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس این کیه پست گذاشته مگه تو نیستی؟
  • مهرنــــــــوش
  • رررررررررررررررررررررریییییییییییییییییییحان؟؟!!!!!!!!!!!

    ارسل با موفقیت انجام شد ولی مطلبم تو وب نیست<<<<<<<

    اخ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخ:
    وااااااااااااااااا مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لابد یه چیز دیگه رو کپی پیست کردی

    آجی رفتم دیدم مشکل اینجاس عکسو زدی تو اونجا که گفته عکس مطلب

    سعی کن بزنش تو خوده مطلبی که نوشتی
  • مهرنـــــــــوش
  • چرا همین عکس خوشلگهههههههههههه

    عاغا پس چرا من نمیبینمممممممممممممممممممم

    اهههههههههههههههههههههههه

    بزار ی بار دیگ فرش کنم

    اجی مجی لا ترجی...

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ریحان...نیست...

    عاغا چرا...

    پاسخ:
    واستا من برم اجی مجی لا ترجی کنم
  • مهرنـــــــــوش
  • دیدم...

    ولی چرا عکس خوشگله نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من عکسم آپلود کردمممممممممممممممممممممممممممم

    ااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههه

    پاسخ:
    برو ببین اجی ملجیم جواب داد
  • مهرنـــــــــوش
  • رییییییییییییییییییییییییحان!!!!!!!!!!!!!!

    من با عکس میخواستممممممممممممممممممم

    عکسش خیلی قشنگ بوووووووووووووووود

    کپی مطلب بود

    عاغا اهههههههههههههه

    من با عکس میخخخخخخخخخخخخخخخخخخام

     

    پاسخ:
    عکست کو؟؟؟؟؟ مگه همین نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟لابد اشتباهی آپلود کردی

    ریحان برو بحذفش اصلن فنتش آدمو میخندونه

    عاغا بر حذذذذذذذذذذذذذذذف کن چی جوری بحذفمش؟؟!!

    پاسخ:
    فونتش که خیلی قشنگههههههههههههههههههههههههههههه

    وایسا بهت میگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگمممممممممممم...

    عاغا همون عکس خوشگله...

    اهههههههههههههههه

    اصلنم اشتباه آپلود نکردم اصلن عکس نداره

     

    پاسخ:
    بابا عکس داره. مشاهده ی وبلاگو بزن خودم گذاشتممششششش

    چیجوری به حذفمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    یه روز دیگه سر به سرم بذاررررررررررررررررررررررر

    الان خیلی اعصاب خرابممممممممم........

    هیش زود بجواب..

    پاسخ:
    بخخدا عکس اره. مگه همین دختره که از بالا داره خیابونو نگا میکنه نیس؟

    بزززززززززززززززززززززززززززززن

    کف قشنگه رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ریحان فنتشو بعوض

    خیلی خزه!!

    آفرین بدو بدو بدو...

     

    پاسخ:
    ای عاغا چشم ولی خوب بودااااااااااااااا

    ینی لو دادی رفت..

    ریحانننننننننننننننننننننن سه ساعته دارم با

    اشاره باهات میحرفم اخ چرا میزنی تو کاسه کوزززززززززم

    (زجه و گریه و زاریو شیون)

    پاسخ:
    عاغا آخه اشاره هات درست نمیاد انقدر جانسوزانه گفتی که توجه به اشاره نکردممممممممممممم

    رررررررررررررررررییییییییییییییییییحان!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    تبریک بگو این روزه فرخنده رو.........

    به به به افتخاره

    وببببببببببببببببببببممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!

    (سازمانه وب ندیده ها)

    خخخخخخخخخخخخخخخخ 

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ. خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    خدایا این شادیو از هیچ جوونی نگیر. خدایا به حقه این شبه عزیز همه را در پناه لطفت نگه بدار

    عاغا من یه تو که پا برم و بیام...............

    جونه آجیه فنتو بعوض تا میاممممممممممممممم!!!!!!! 

    پاسخ:
    باور کن فونتش آجی عوض نمیشه همین خوبههه. فدات شم

    آهان اوممممممممممممممممدم خب عوضیدی

    یا ن ...

    آج یپایه آبرو وسطه..

    در ضمن بنویس مشخصاتو هر چی تو اس بود دیگه..

    هممممممممممممممممون

    بدو بدو بدو بدو !!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    آجی باور کن فونتش عوض نمیشه. ماماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
  • م...بیچاره
  • ررررررررررررررریییییییییییییییحان

    توکه بدترش کردیییییییییییییییییییییی

    ووووووووای خیلی بد شد زدی چششم داغون کردی

    برو ی ذره بزرگش کن

    ملت محترم که هیچی نمیفهمم از این دسته خط

    مورچه ای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    عاغا برو ی بار دیگ بعوض منکه دوستدارم..

    منکه میام تو وبت نظر میذارم

    آهرین برو آجی جونم

    پاسخ:
    بخدا مرورگره تو ریز میبینه به جانه خودم تازه بولدش کردمممم

    چشم بزرگش میکنم ولی اگه گند شد با خودت


    . آجی ایکارو که کردمم . دیگه التیماتوم دادن که پاشم ازین جا
  • م...بیچاره
  • ریییییییییییییییییییییییییحان

    تو میتونی تومیتونی تومیتونیییییییییییییییییییییییییی!!!

    عاغا خب فونتش خیلی زشت تر شد

    اهههههههههههههههههه...

    مورچه ام ازاین درشتر می نویسه!!!!!!!!!!!!!

    ریحان بعوض آجی عاغا خاهش پایه آبرو در میونس

    پاسخ:
    باشههههههه اجی درستش میکنم . چشمممممممممممممممممممم

    آجی درسش کردم. من برم دیگه مامانم دیگه واقعا عصبانی شد

    هیششششششششششششش

    خب برو بخواب...

    رفیقه نیمه راه..

    پاسخ:
    بخدا مامانم عصبانی شد والا تا صب بیدار میموندمم
  • م...بیچاره
  • مامانت عصبانی شد..............

    چیزه عجیبی نیست

    عزیزه دلم مامانه من سه ساعته با

    ماهیتابه وایساده بالا سرمممممممممممم............

    خخخخ..

    هی بر آبرم رفت با این فنته مورچه ای ....

    آه خدایه من...

    پاسخ:
    مهرنوششششششششششششششششششششششششششششش فونتش خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    عاقا مامانم قهرید من برم از دلش در بیارم اوضاع خطریه. فردا میبینمت آجی جونممممممممممممممممممممممم

    آجی برو بخوابببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب....

    شوخی کردم

    دیگه هر چی شد شد..

    بی خیال.....

    پاسخ:
    فدات شم شرمندم. بوسسسس اجیییی. شبت بخیررررررررررررررررررر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی