جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

کوروش

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ب.ظ

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان کوتاهتر از قدم باشد مگر در برابر خداوند [کورش کبیر]

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۲۷)

  • کوروش کبیر
  • وصیت نامشو خوندی؟
    پاسخ:
    نه نخوندم
  • کوروش کبیر
  • یه تیکشش میگه من را بون هیچی پوششی خاک کنید تا بدنم زمانی که پوسید قسمتی از خاک کشورم شود

    ینی من کشته مردشم
    پاسخ:
    خعلی قشنگ بوددددد
  • کوروش کبیر
  • حالا اگه کاملشو اگه بخونی چی میگی

    کوروش ایز مای لاو
    پاسخ:
    حرفاشو واقعا دوس دارم
  • کوروش کبیر
  • خوبه تو فکرشم که یه وب به عشقه کوروش بزنم


    من از همین الان امای بچه هامو انتخاب کردم

    کوروش داریوش آرش
    پاسخ:
    آره فکره خوبیه


  • کوروش کبیر
  • زنده باد ایران آریایی اولش میذارم
    پاسخ:
    قشنگههه
  • کوروش کبیر
  • هم حالا استارتشو میزنم یه چند لحظه صبر کن
    پاسخ:
    ایول چه مصمم
    bia webam mazar bede
    پاسخ:
    آپ کردی ایول

    با نگین چیا میگفتی؟
  • کوروش کبیر
  • http://koroshkaabir.blogfa.com

    iهم حالا ساختم ولی باید قالب انتخاب کنم
    پاسخ:
    بابا سرعتتتت
  • کوروش کبیر
  • قالبش قشنگه؟
    پاسخ:
    وای مشره از کجا آوردین؟
    taghsire khodete bad sooti dadi!!! kh kh kh reyhoon man ba hasti kenar oomadam toam ba negin kenar bia kh kh
    پاسخ:
    منو نگینو کنار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کوروش کبیر
  • خودم نوشتمش

    یکمشم از اینترنت دانلود کردم
    پاسخ:
    ایول. عالی شده
    are dge! bayad vagheiiat haro ghabul kard! kh kh nazaret chie??
    پاسخ:
    واقعیت چیه . میشه که باش جنگید. نگین تازه وارده باید بکشه کنار
  • کوروش کبیر
  • اولین پستم گذاشتم
    پاسخ:
    الان میام
  • کوروش کبیر
  • همشو از اینترنت دانلود کردم من قالب نویسی بلد نیستم ولی خواهرم بلده
    پاسخ:
    ایوللللللل
    ma naraftim!! mage shoma tasmim.darin berin??!!" kh kh
    پاسخ:
    نه خاک نکنن تو سرت این چه حرفیه. ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • کوروش کبیر
  • ممنون که اولین نظرو دادی

    من برم بخوابم شب خوش
    پاسخ:
    خواهش میکنم این چه حرفیه

    شب شمام خوش
    ey baba!!khodet migi baad naghzesh mikoni!??!
    پاسخ:
    نه خب. من شمارو میگفتم. هنوز من که نگینو به عنوانه هوو قبول نکردم
    واییی ریحانه یه خبر بد: این هفته کلاس شعر نداریم حالا من کتابارو چطوری ازتو بگیرم؟؟؟ بدبخت شدم!یجوری باید از یکی کتابو بگیرم
    پاسخ:
    چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلاس نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرااااااااااااا؟؟؟؟؟ چرا اینطوری میکننن
    negin toro ghabul karde
    پاسخ:
    نگین شکر خورده
    reyhan hala kellasoo in.barname ha ke nadarim be ye taraf!! ketabo che konam??
    پاسخ:
    مجبوری بری سراغه بد اخلاقه فامیلتون.خخخخ
    reyhan be ebarati bad bakht shodammm chikar konam???
    پاسخ:
    تقصیره خودته  هی بت میگم بخر زود نمی خری. اشکال نداره . حالا بعدا یه کاریش میکنیم
    avalandesh dar bedar bad akhlagh nist! dovoman man dge omran beram.pishesh .. room.nemishe!
    پاسخ:
    خب آجی زنگ میزنیم باهم هماهنگ میکنیم عیب نداره
    reyhan akhe yezare nist ke bezangam azat be porsam! bia farda yaa pas farda berimm ketabkhoone!
    پاسخ:
    اوکی. من به مامانم میگم ببینم موافقت میکنه یا نه
    reyhoon khaste shodam asabam k 0 age khastam beharfam to we chat pm.midam buuus fln
    پاسخ:
    باشه آجی جون. بش فک نکن حل میشهههه

    بوسسسسسسسس
  • کوروش کبیر
  • درود خداوند بر تو

    دعوتت میکنم بیایو وصیت نامه ی کوروشو بخونی
    پاسخ:
    سلام

    چشم حتما
  • مهرنـــــــــوش
  • به به!!!!!!!!!

    گلتون کم بود که اونم اومد

    خخخ

    پاسخ:
    لابد اون خله که کمه منم . هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهرنـــــــــوش
  • ریحان من از این پستت خییییییییییییییییلللللللللللی

    خوش اومد...

     

    پاسخ:
    فداتتتت. فقط از همین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی