جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

شهدا هنوز هم جنگ در کار است

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

هنوز هم نفس میکشم

حتی اگر اینجا جنگی در کار نباشد

هوا مسموم شده است

هنوز هم نفس

نفس

نفس

نف..

ن..

 و دیگری نفسی در کار نیست

"قسمتی از زندگی نامه ی جانباز "

و تکه پاره ای از احساساتش

تبریک میگویم

ما در جنگ با شهدایمان و جانبازانمان پیروز شدیم



بداهه گفتم به بزرگیه خودتون ببخشید

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۵)

  • کوروش کبیر
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون
  • فاطمه آقابابایی
  • سلام عقشم ؟؟
    خبریت نیست عزیزدلم ؟؟
    چند بار اومدم باور کن وقت نشده نظر بذارم
    این پستتو واقعا دوست داتم
    عالی بود
    راستی من لینکت میکنم با اجازه ...
    پاسخ:
    بههههههههههههه عزیزم دلم فاطمه جون

    فدات شم این نته من شرطی شده و الا آبجی به این گلی رو که یادم نمیره

    ممنونتم عزیزمممم قابلتو نداشت

    توام لینک شدی عزیزم
  • فاطمه آقابابایی
  • قربون ابجیه گلم من
    مرسییییییییییییی
    پاسخ:
    فداتتتتتت
    سلاممم یه نفس عمیق بکش بین قربون صدقا...خخخخ اوخ چقد دلم تنگ شده برا وبت خودت که هر روز ....بعله پستاتو خوندم آجی خوشگل بوووود!!!بوسسی
    پاسخ:
    سلاممممممم. ملسیییی آجی جونن. دیگه دیگه قربون صدقه میریم

    ملسییی بازم این ورا یه سک سک بکن
  • محمدصادق کبیری
  • درود

    وووااااوووووو ، فوق العاده است

    خیلی پیشرفت داشتید نسبت به قبل ، همه ی شعرهاتون خوبه

     

    همیشه بهتر از قبل باشید

    پیروز باشید

    بدرود

    پاسخ:
    سلامم

    ممنونم لطف داارید . خیلی ممنونم

    راستش خودم شعرایی که تو وب میذارمو زیاد نمیپسندم. یه شعرایه دیگه ای دارم که تو وب نمیذارم و اونا رو دوس دارم. از لحاظ فنی هم بهترن

    ممونونم از حسن نظرتون

    شما هم موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی