جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

سوال

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

گاهی وقتا شده حس کنکاویت بگیره دلت بخواد بدونی کیا بت فک میکنن؟ کارایی که برا هر کس کردی چقد ییادشه؟ یا اینکه از تو چه خصوصیتی یادشه؟


تصمیم گرفتم غرورو بذارم کنارو دل و بزنم به دریا و برم از همه بخوام تا بیان به سوالایه بالا در مورد خودم جواب بدن. بعضیارم اگه نمیام ازشون بخوام بیان واسه اینه که فک نمیکنم اصن ازم چیزی یادشوونه یا نه . اگه میشه خودشون لو بدن


من غرورو گذاشتم کنار واسه یه پست. شمام غرورتونو بذارید کنار واسه یه نظر دادن. قول میدم همه چیو بعد نظرتون فراموش کنم

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۵)

  • مرضیه الوندی
  • سلام عزیـــــــــــــــزم...من بهت فکر می کنم...تولدی که برام گرفتی یادمه...مهربونی...نجیبی...دوست داشتنی...یه دوست خوب...یه همراه همیشگی...خلاصه که عشق منی...دوستت دارم...
    پاسخ:
    سلاممممممممم عزیزم.

    واییی دل به دل راه داره امروز اومدم خونه گفتم به مرضیه جونم حتما زنگ بزنم.

    ماهه منی تو عاشقتمممممممممممممممم
  • فاطمه آقابابایی
  • شلاممممممممممم
    ابجییییییییییی
    خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوبم ....
    ماشالله من خبر نمیگرم تو هم نگیریا
    ایول خیلی حال کردم با سوالات
    افرینننننن
    بهش اصلا فکر نکردم
    پاسخ:
    سلامممم آجی

    عجب آدمیه ها. خوبه چن بار اومدم وبت نظر دادم. میامتاااااااااااااااااااا

    قلبونت بلم. ملرسی عزیزمممممممممم
  • کوروش کبیر
  • ما که یاده همه هستیممم

    چه از گذشته تو چتروم پایین وب

    چه الان اینجا
    پاسخ:
    نه خب یه خصوصیت خاصمو هر کی باید بگه
    سلام عزیز دل
    تو هم مثل خیلی های دیگه خیلی خوبی و بهترم میشی
    فقط توی زندگیت اینو بدون که اگر "با خدا باشی، نا خدا باشی"
    همیییییییییییییییییییین
    ممنونم از دعوتت و اینکه خیلی خوبه گاهی آدم از غرورش بگذره و هرچی گذشته روتمومش کنه بره... ازین اخلاقت خوشم اومد...
    پاسخ:
    سلام عزیزم

    ممنونم لطف داری

    راستی نگفتی چه خاطره ای ازم تو ذهنت مونده؟

    ممنونم عزیزم. اره گاهی اوقات باید غرورو گذاشت کنار. مخصوصا واسه دوستاش
  • فاطمه آقابابایی
  • راستش اجی من میترسم
    چند سال دیگه تحولی جدید در طرز حرف زدمون ایجاد بشه
    نظرت چیه از الان با
    بالابالا
    کار کنیم تا زبان فارسیمون خوب بشه ؟؟؟؟؟؟؟
    مطالب جدیدت خدایی خیلی خنده دارن خیلی حال کردم
    پاسخ:
    خخخ. آقا این بالا بالا شوخی بود یا جدی؟

    فدات آجی مطالب مطعلق به توست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی