جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

عکس

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۵ ق.ظ

عکس...

پسر: عشقم یه عکس خوشگل از خودت واسم بفرست.
دختر:چشم ولی تو هم محض احتیاط یه عکس از خواهرت واسم بفرست عجقم..

(شیطان سرپا ایستاده بود سیگارش را خاموش کرد و کف مرتبی برای دخترزدWink

پسر بدون معطلی عکس اون یکی دوست دخترش را واسه دختر فرستاد.
(بیچاره شیطون رو آورد به مصرف مواد مخدر و شیشهWink
دختر: وای مرسی عزیزم.. الان عکسمو واست ایمیل میکنم و عکس دوستش را فرستاد.
پسرک خوشحال وقتی ایمیلشو باز کرد عکس خواهرشو دید..

(هیچی دیگه داستان این چت باعث شد شیطان ادامه تحصیل بده بعد از ظهرها هم کلاس تقویتی گرفتهWink.
  • ریحانه رهبر

نظرات  (۲۴)

  • کوروش کبیر
  • خخخخخخخخخخخخخخخخ

    الان شیطانم گیج شده که اون باید مارو گمراه کنه یا ما اونو
    پاسخ:
    خخخ. بیچاره استفا داد

    reyhan oona ke oomade bood to gushim pak kardam pak nashode bood!


    baad netamo roshan kardam ama hame axa ro didam!badesham pakidam hame ro !!!ghazale inam pak shodan bizahmat shomareshoo es kon ta addesh konam


    kh kh


    rasti behnaz ham axe khodesh nabuda!

    پاسخ:
    باشه اجی میفرسم. چرا بهناز قبلا که عکسه خودش بود جدیدا رو نمی دونم. وضعش خراب شده
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ohhhhhhhhhhhhhhhhh reyhane in jozve ha ke dirooz zirax kardam 

    pedaramo dar avord neitoonam az roosh bekhunam kh kh!


    ama dastet dard nakone!:)

    پاسخ:
    به من چه. خب. تازه بعضیشا شو الکی صفحه پر کن نوشتم. برو باشونحال کن

    دیگه برا اینکه زود نوشته باشم جزوش اینطور شد


    اول گند یزنی. بعد میگی دستت درد نکنه؟خخخخ. عیب نداره زری جون. بهم میرسیم

    reyhan man nazaro darbare mahsa ro be khudet dadam chera taeedesh kardi?



    age toonesti baresh dar!


    badam migama asr ya shab bet mizangam!

    پاسخ:
    خب آخه خصوصی ندادی منم تایید کردم. حالا ورش میدارم

    ینی الان اینو گفتی ذوق مرگ شم. وقت باید بگیری. خخخ

    شوخی کردم اجی. باشه منتظرم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** *********** ****** **********


    ***** ****** ** ***** *** ** ******* ********* **** ****** *** ** **** **** ***** ******** ***** *** ***** *****~


    khodayish rasesho begu!


    kh kh!


    bia hala  tashakor ham ke mikonim migi chera tashakor mikoni?~

    پاسخ:
    حالا برو حال کن. نصفشو پاک کردم. نه خیلی از ریاضی خوشم. میاد. ایشششششششششششششششششششش

    خخخخخ

    azizam!kuft!


    eftekharie barat?!


    ke bet bezangam~

    پاسخ:
    آره افتخاره . چون  ملت بدونن ما به  دردمندان هم کمک میکنیم.خخخخخخخخخخخخخ
    reyhan yani ooje hoshi ha oono ke hazf kardi dobare chera ino taeed kardi in nazar jadide ham var dar kh kh!
    پاسخ:
    خب باهوش خان. خصوصی بده. دل درد داری خصوصی نمیدی میگی تایید نکن؟

    hasuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!


    chera sansur kardi nazaramo ????????! han?

    پاسخ:
    حقتههههههههههههه. آخه به چی حسودی کنم. دست خطم ماهه. دلیل نمیشه حالا یه بار کتاب کارو بد نوشتم فلانو بهمان

    boro baba!


    miram pishe ye shakhsi!


    foghesh 2ta dad mizane!


    menat nimizare~


    kh kh~

    پاسخ:
    آره دیگه باید از الان به داد هاش برای آینده عادت کنی عزیزم.


    are dard daram!


    akhe mano melat ba ham roo rastim!


    chizi penhani nadarim bara hamin khosoosi nemida,m!



    kh kh

    پاسخ:
    بعد اون وقت اگه رو راسی چرا میگی تایید نکنم؟ می خوای کل خصوصیایی که دادی تایید کنم.خخخخ

    reyhan base azizam!



    bi janbe!

    پاسخ:
    شوخیدم. آجی. ناراحت نشو. کلا از کل کل خوشم میاد

    hala bahsesh fargh dare!



    joz ye chizi ke khosoosi dadam dirooz dge khososi nadaram!


    oonam bara aberu dari 2tayimoon bud! dar jaryan hasti ke???????

    پاسخ:
    بله ملتفتم!

    رفتی؟

    pas dafe akharet bashe tahdid mikoni

    kh kh!



    reyhan berim dars chi bokhunim?

    پاسخ:
    خخ. دفعه اولمه ولی آخرم نیس.خخ


    آقا من که دارم ریاضی می خونم.

    albate man riazi daftar khundam!


    berim arabi?

    پاسخ:
    نه عربی ماله وقتی که ریاضیو فول شده باشیم. من گاجو می خوام فول شم

    نمی دونم چرا هی می خوای بری سره عربی


    زهرا نظر خصوصیو تایید کنم.؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    bikhood reyhan manzooret ketab kare riazi bood dg?
    پاسخ:
    در جواب نظر خصوصی. اتفاقا من دوس دارم این مدلیا رو .ینی ذوق میکنما. در این حد

    مامانم کلمو کند. بریم سره درس دیگه. ممنونم اجی جون


    oh chizi ke ziade azizan atighe ha !!!!!!!!! kh kh!



    reyhan age mikhay oon shakhse ke goftam daghighan hamintoorie az nazar+ va kheili khoshgeltar!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    کیو دقیقا؟

    آقا کلا عاشقه این مدلیام خبببببببب


    اون گل دونه رو میگی دیگه؟

    khahesh!


    felan!


    manam raftam dars!

    پاسخ:
    باشه اجی فعلا
  • کوروش کبیر
  • دیروز استفا نامشو آورد ولی مثله اینکه قبول نکردن گفتن کارت داریم
    پاسخ:
    hannn?????
  • طوفان خیز مهدی زمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    خودتون اینو نوشتید یا از رو دست شیطان دیدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    خخخ. با اجازه از روی دست شیطون تقلب کردم
    کوروش کبیر ذر پاسخ به پاسخ شما مبنی بر استفا دادن شیطان اینو گفت
    پاسخ:
    این روزا عجیب غریب هم میزنید. یا من زیادی مخم پر شده!!!خخ
  • کوروش کبیر
  • علی جان دقیقا این حرف که زدیو بگشای تا بینیم درون مایش چیه پاسخ تو پاسخه گم شدم
    پاسخ:
    ha?
  • کوروش کبیر
  • دیروز یه ملاقات داشتم با شیطون گفت کوروش من دبرس شدم افسردگی شدید گرفتم یه کار برا من جور کن منم دارم براش دنبال کار میگردم اگه سراغ داری
    پاسخ:
    belakhatre shoma ba khubae ya ba bada
  • *مرضیه الوندی*
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
    پاسخ:
    لطف داری خخ از خودتونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی