جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خبرجدید

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دوستان داریم میریم مشهد. نایب الزیاره ی همتون هستیم. فراموشمون نکنید به وب سر بزنید

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۱)

vaaaaaaaaaaaaaaaaay reyhan to ke hal mano midoooni pas nagoooooo


ke alan abjit az dast mire az feshaaaaaaaaaaaaar zooooooooooooogh


eyvaaaaaaaaaaaaaaaaaal hooooooooooooooooooraaaaaaaaaaaaa 

mashhad

پاسخ:
زهراااااااااااااااااااااااااااااا تورو خداااااا ماکه پیارسال باهم رفتیم. آبرو ریزی نکن میگن مشهد نرفته. اما امسال یه چیز دیگسسسسسسسسسسسسس. مخصوصا که امسال دوباره با همیم. خداییش دلگرمیه براممممم.فداتتتتتتتتتتتتتتتت

ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahram

پاسخ:
چلللللللللللللللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش بگذره
برا مام دعا کنید
پاسخ:
ممنونم چشم حتما
نههههههههههههه بابا شما میرین مشهد خخخخخخخخخخخخ ما هم میایم وااااااااااااااااااای
پاسخ:
وای چرا من اصن ذوق ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هعععیییییییییییییییی . خداااااااااااااااااااااااا

راستی صبا جان. ماها تو یه اتوبوس میفتیم؟
be dalayeli!
پاسخ:
خخخخخخخخخ
اگه توی یه اتوبوس نیفتیم که خودما میکشم 18 ساعت توی راه هستیم باید کلیییییییییییییی خوش بگذره واااااااااااااااا چرا ذوق نداری؟؟؟؟دلت میاد....

پاسخ:
دقیقا چون ما کلی برنامه ریزی کردیم. دون دون موهای همدیگرو میکنم اگه نیفتیم یه جا
خخخخخ

چون زمان زیادی به رفتن مونده. یعنی فردا میریم واسه همین اگه این زمان زیاد نبود ذوق داشتم ولی دقیقه نود ذوق پیدا میکنم.خخخ

saba jan bi zoogh boodan ishooon kamelan adie


isssssssssshhhhhhhhhhhh mese sher khanish!


kh kh

پاسخ:
آجی فدات شمممم. ذوقه زورکی که نمیشه به وجود آورد. آخخه این انتظار رفتن باعث عادی شدنش میشه

واسه شعر خوانی ذوق داشتم ولی استرس نداشتم
  • زهرا علیپور
  • سلام ریحان جون چطوری؟؟باورت میشه ازهمین الان دارم احساس دلتنگی میکنم توی وب هم که کلانظر دهی مسدود شده کامت هاهم تاید نشده واااااای خداجون‏!‏‏!ر استی میشه آدرس وب مائده روبذاری بهش سربزنم؟حالاحداقل خوبه اینجاهست که بیایم‏!‏‏!‏‏!دارم میمیرم ب جون ریحانه
    پاسخ:
    سلام صبا جونممم. ای بدک نیسمم

    آره منم خیلی دلتنگ بچه ها و مشهدم همش تو فکرشم. چه قدر زود تموم شد.هعییییی

    http://www.skyer73.blogfa.com/این آدرس مائدس عزیزم. شمارتم یادداشت کردم. فقط گوشی خودم دیگه خط نداره با خط مامانم اس میدم گلم

    وایییییییییییییییی خیلی دل تنگممممممم.هعععععییییییییی خدااااااااااااااا
    میگماریحان جون خیال نداری ی سربزنی حالا به وبت درسته مشهدبودیم ولی منم که حالم خراب بودوسرماهم خورده بودم دیگه پاشدم فک کنم هنوزخواب باشیا‏!راستی صباهم سلام میرسونه‏!‏
    پاسخ:
    سلاممممم زهرا جونم. باورکن از وقتی رسیدم درگیر یه مشکلاتی بودم که اصن رمق نداشتم. توروخدا برام دعای شدید بکن مشکلم حل شه عزیزم.
    واییییییییییییییی گه چه قدر دلم برات تنگ شده. از طرف منم به صبا سلام برسون عزیزم.
    بوسسس
    سلام ریحان جون چطوری؟میگم حتمابه وب صباسربزن بخش سوتیاش خیلی باحاله البته واسه من که باحال بود حالاتوهم برو...وایییی‏!‏
    پاسخ:
    سلاممم زهرا جونممم. سر زدم آجی ولی گلم . راستش خیلی سر در نیاورردم
    سلام ریحان جون چطوری؟میگم اگه احتمالابه وبت سرزدی حتمابعدش به وب بچه های شعرم سربزن وبوآپ کردن تمام شعرامونوگذاشتن اصلاخوراک تو ب بقیه هم خبربده قربانت
    پاسخ:
    بهههههههه زهرا جوننننننن چطوری گلم؟

    وب شعر که زد تو ذوقم. درجه ی شعرمو با این ایرادات تایپی آورده پایین. اصن رمق نظر دادن ندارم. ایشالا از یکشنبه پر قدرت شروع میکنم هم خاطرات هم شعرایه جدیدمو بذارم. ازتم می خوام پر قدرت بیاد تو وبم با هم گپ و گفت داشته باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی