جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

حرف اول

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

سلام دوستان گرامی


روزای بدهرچی که بود یکم گذشت


روزای بدتر شاید تو راهه


و روزایه خوبتر شاید رو به انقراض


این حرف رو میزد


در حالی که عینکش خورد شده بود تو چشماش


عینک امید

توکل



دوستان با رویکرد جدید اومدم

این وبلاگ مال من نیست دیگه متعلق به تک تکمونه


چون هدف هامون یکی میشه البته  به مرور زمان

امروز عصر آده باش هست

امروز دوره ی جهاد ماست

امروز دعوت میکنم

از همه ی عزیزانی که پست رو میخونن با یک یا علی آمادگیشونو برای گام اول بردارند


یاعلی

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۰)

یاعلی
پاسخ:
علی یارتون باشه
  • أَنَا یَمَانِیٌّ
  • یا علی
    پاسخ:
    علی یارتون باشه

    سلام علیکم مومن

    یا علی

    چه عجب گامی برداشتید

    ایشاالله که خیر است

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    سلام عیلکم

    در گیر زندگی بودیم

    ممنونم
    علی یارتون باشه
    یا علی
    پاسخ:
    علی یارتون باشه
    سلام
    تشکر از حضورتون
    علی یارتون باشه
    پاسخ:
    سلام ممنونم از بازدیدتون

    علی یار شمام باشه
    سلام علیکم مومن
    داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
    لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
    ملتمس دعای خیرتان هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    خیلی متشکرم بر شما هم مبارک باشه
    یاعلی

    سلام
    کار با گفتن یاعلی تموم نمیشه
    تازه شروع میشه
    پاسخ:
    سلام

    بله درسته
    انشاءالله با یا علی شروع کنیمو به یا حق تموم
    مولای مهربان غزل های من سلام
    سمت زلال اشک من، آقای من سلام
    نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
    آبی ترین بهانه دنیای من سلام
    قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
    اما نشسته در تب غوغای من سلام
    ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
    دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
    تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
    زیباترین افق به تماشای من سلام
     
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم از شعر زیباتون
    سلام ممنون که به سراج معلم سر زدید. با اجازه تون نظری را که در فانوس جزیره در رابطه با شهدای غواص گذاشته بودید تحت عنوان " نظر یک هموطن در باره شهدای غواص" منتشر کردم. راضی باشید و التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم بابت حضورتون

    خواهش میکنم صاحب اختیارید بزرگوار

    التماس دعا
  • دختری از تبار تسنیم ...
  • سلام
    امیدوارم همه با هم به جایی برسیم که احساس پشیمونی نکنیم و مثل اکثر آدم ها بگیم
    کاش زمان به عقب برگرده...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    واقعا حرفتون تکون دهده بود. همیشه ازین قضیه ترس ارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی