جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

ترانه ی جدید خودم

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

ترانه ی ضامن اشک ها:


کشیده ام دو دست بالا


آقا تسلیمم به مولا


دلم پره از این دنیا


بکش سرم دسته جلا


اشکه چشمای منو


ببر توی صحن طلا


اذن دخول یادش بده


بگو اینجاس کرببلا


که شایدم دلش بشه


هواییه کرببلا


آقا بشو ضامن من


برم اینبار کرببلا



پ.ن: نکته رو بگم که آقا امام رضا جواز گرفتن کربلا هستن. و هر کس بخواد بره کربلا از ایشون می خواد


و اینکه اون تیکه که گفتم  اذن دخول یادش بده بگو اینجاس کرببلا.. یعنی اینکه عظمت و بزرگی حرممتو بش نشون بده تا بفهمه کربلا هم این عظمتو داره تا هوایی کربلا بشه


  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۷)

  • صبا غبیشاوی
  • چقدر زیباست آبجی جونم بووووووووووووووووووووووووس و آفررررررین
    پاسخ:
    ممنون آجی جونممممممممممممممم. چلا وبتو آپ نمی کنی؟ تک زنگم میزنی زنگ میزنم بات بحرفم نیستی
    درود

    بسیار زیبا

    حال میکنی من همیشه اولم
    تا حالا همچین همشهری داشتی؟


    راستی ترانه من چی شد؟گروهم منتظره ها

    پاسخ:
    سلام.

    ممنون

    بله همشهری که وقتی نیاز پیدا می کنه میاد زیاد هست!

    شرمنده من برا کسی ترانه نمی گم!
    درود

    دیگه بی معرفتی نکن
    من کی هروقت نیاز داشتم اومدم؟

    این چیزا تو مرام ما نیست فقط برا نیاز با یکی ارتباط داشته باشیم
    :(


    پاسخ:
    سلام

    خدا میدونه

    aji tnx babate oomadanet!


    fadat sham!

    age ghalebe khooshgl soragh dari boooooooogooooooooo!


    پاسخ:
    خواهش میکنم آجی جوننن

    نه آجی جونممم. قالب خوشجل سراغ ندارم. فدات شم
    خدا میدونه واقعا درسته حرفت

    ولی حرفه تو هم یه جورایی تهمت به حساب میاد

    مثلا من وبه زهرا خیلی میرم پس باید حتما یه نیازی بهش داشته باشم این درسته؟

    اینه مرام اصفهانی اینقدر راحت در مورده دیگران قضاوت کردن؟
    پاسخ:
    باش.برا ما که اینطور بوده بقیه یا زهرا رو نمی دونم

     کسی اجبارتون نکرده بیاید اینجا

    حالا که دوس نداری طوری نیس

    اگه من نیام و شما هم خوشحال میشی نمیام

    شاد باشین تا ابد

    بدرود تا درود در قیامت
    پاسخ:
    من خوشم نمیاد کسی به اجبار بیاد وبم و یا واسه نیازاش باشه

    شمام خیلی بده که این قد زود ناراحت میشید. البته . شما که جا دارید فعلا برید تو وبه بقیه کیف کنید. اینطوری با این حرفم لااقل یه مسوولیت از رو دوشتون ور داشتم
    من به اجبار نمیومدم چون وبت قشنگ اومدم

    من اصلا ناراحت نمیشم چون نمیدونم چی هست

    تو وبه بقیه هم میرم و شما هیچ مسئولیتی رو دوشه من ناشتی که بخوای برداری
    پاسخ:
    باشه
    اعصاب نداریا بابا دنیا دوروزه یکی دیروزه یکی امروزه چرا عصبانی چرا ناراحت میرم تا بشه خیالت راحت

    وقتی به دنیا اومدم خدا یه چیز گفت میدونی چی؟
    گفت عشقی باش دنیا ارزش نداره ناراحت بشی اگه بنده ی من تورو ناراحت کرد ناراحت نشو چون اونموقع تو با اون فرقی نداری پس برای اینکه فرق داشته باشی ناراحتی بزار کنار
    پاسخ:
    کی گفته ناراحتم؟
    کی گفته مرده سیبیل کلفته

    از طرز نوشتن باشه معلومه ناراحت نیستی

    من که نیستم بقیه هم ایشالله نباشن
    پاسخ:
    نه من هیچ وقت ناراحت نیسم. فقط منتظر کسی هسم
    ایشالله میاد بهش میرسی منظورم اینه که به هدفت میرسی برداشت بد نشه یه وقت
    پاسخ:
    آهان. مممنونم. اتفاقا الان اومدش. نظر هم داد
    وبلاگت خیلی جالب شده. ساختارش جذابه.

    میلاد امام رضا هم مبارک.
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید. بر شما هم مبارک
    سلاممم. عالی مث همیشه. فقط بسیار کوچک در مصرع دو ایراد وزنی داشت که با زیبایی مضمون اصن به چش نمیاد
    پاسخ:
    سلام ممنونم از حضورتون

    لطف دارید.

    ایراد وزنی که بوجود اوده ناشی از قافیه هست

    ممنونم از نقدتون.


    در مورد اون موضوع عضو بودن هم. خیر من عضو نیستم
    البته ما در برابر شما درس پس میدیم
    پاسخ:
    خواهش میکنم این چه حرفیه شما در زمینه ی کلاسیک پیشکسوتین. راستی شما سپید هم میپید؟
    راستش نه تاحالا قسمت نشده. خخخخخخخ. شوخی کردم. اصن تو فکرش نبودم
    پاسخ:
    ایشالا تو هر عرصه ای که هستید موفق باشید

    البته سپید هم عالمی داره ها
  • محدثه انصاری
  • سلام عزیزم ترانه زیبا بود امیدوارم موفق باشی

    راسی یه وب جدید ساختم توش چون تازه اس مطلب زیادی توش نیست اما دوتا سپید گذاشتم خوشحال میشم بیای نقد کنی.

    قربانت

    پاسخ:
    سلام محدثه جان. چشم عزیزم. بالاخره توام بلاگ دات آی آری شدی. الان میام
    زیبا بود ولی به نظر بنده شاعر نباید در مورد شعری که سروده توضیح بده.
    چه خوبه که خواننده، چه بسا با فکر کمتری، مفهوم به این قشنگی رو متوجه بشه
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم نظر لطفتونه. من با نقدتون موافقم

    ولی تو این شعرم چون جزه اطلاعات بود واسه همین تو پی نوشت نوشتم. چون همه ی خوانندگان ممکنه این اطلاعات رو ندونن.

    ممنونم بابت نقدتون

    راستی ببخشید تو سه بیت آخر قافیه نداره همه ردیفه. شایدم اشتباه کنم
    پاسخ:
    اوه آره حواسم نبود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی