جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

ادامه ی خاطرات

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

خلاصه . ظهر شدو بروبچ اتاق بغلی اومدن تو اتاق ما.. ما کنسرت گهنوش داشتیم. با هنر نمایی فاطمه و گروه 5 نفری. البته اینو بگم من در خواب ناز بسر

میبردم که دوستان اتاق بغل یهو اومدن تو و من دویدم رفتم تو اتاق تا سرو وضعمو درست کنم. خلاصه تا آماده شدم . رفتم تو جمع. یه تشت دادن

دستمون. به جان خودم این تشت از صدتا طبل صداش بلند تر بود. خلاصه من از این اسپری ها برا قشنگ شدن صداش (که بزنم رو تشت) استفاده کردم.

فاطی هم قیافش از صدتا دهاتی بدتر کرده بود. خلاصه اینجاهارو دیگه نمیشه تعریف کرد چی شدو اینا . فقط بگم که سلنا گومز و جاستین هم در برنامه

حضور داشتند. همین.اینو تا دیر نشده بگم. اون قدر خسته بودم که حاضر شدم نرم صبحونه. عوضش مائده ی با مرفت برام صبحونه اورد. اون روزم من که

نرفتم انگار اتفاقا جالبی افتاده بود.. آقا ی گارسون به تموم میز بچه ها شمارشونو داده بودن

اینم بگم اون شب که تولد مرضیه بود ، منو مائده و زهرا رفتیم پایین تا برای کافی میکس هامون شکر بگیریم. خلاصه رفتیم رستورانو. هم شکر گرفتیم. هم

چنگال می خواستیم که نداشتن. اومدیم منتظر آسانسور بمونیم که بیاد.. یهو دیدیم. این گارسونه با سرعت باد خودشو رسوندو گفت مال اتاق چندیدن.

منم اون روز قرص چطور خورده بودم. هی گفتم. چطور چطور. اونم میگفت بگید. که دیگه برا شره راحتیش مائده گف 207. البته اتاق ما یه چیز دیگه بود.

واقعا مونده بودیم واسه چی می خواس. بگذریم

خلاصه دیدیم یهو در اتاقمونو میزدن. میدونستم خانم توکلی جان هستن. واسه همین پا به فرار گذاشتیم. یه داوطلب رف درو باز کرد. دیدیم اوضاع خطری

نیس اومدیم بیرون. بعد خانم توکلی گفتن که تو لابی پایین نشسته بودن که صدا ی مارو شنیدن(ما طبقه سوم بودیم) خلاصه کارو تا همین جاش مسدود

کردیم.. بگذریم


عصر مارو بردند بازار. اونم بازار بین الملل. بازار بین الملل 4 تا فاز داشت و به ما گفتن دوساعت بیشتر وقت ندارید. آخه تو دوساعت کی میتونه چیز بخره؟



فاطیو مرضی باهم رفتن. ینی وسط راه گمشون کردیم. منو زهرا و مئده هم باهم رفتیم. اول یه گشته کامل زدیمو بعد رفتیم سه تاییمون یه مانتو شبی

هم .(منو مائده یه رنگ گرفتیم. آبی کاربنی بود. زهرا هم سبز آبی گرفت). خلاصه از شانسه ما مرده پول لازم بودو مانتویه 68 تومنی رو 56 گرفتیم.

خدایی مانتوش تکه. تو اصفهان مثه شو که ندیدم. خلاصه من یه بلوز خیلی خوشجل با 4 تا روسریو یه کیف لوازم آرایشی خریدم. زهرا هم یه روسری

واسه مامنشو. دیگه چی زهرا خریدی؟ مائده هم یه بلوز ورزشی خوشجل با یه شلوارک. یه بلوز و 2 تا مانتو و 3 تا روسری و یه کیف لوازم آرایشی .


خلاصه برا خرید این بلوزه که می خواستم بگیرم باید میرفتم از عابر بانک پول میگرفتم. چون تاریخ انقضای کارتم تموم شده بود. خلاصه تا ما رفتیم. مائده و

زهرا می خواستن برن یه چیز بخرن. خلاصه وقتی پول گرفتمو رفتم حساب کردم. زنگیدم به زهرا و رفتم پیششون. دقیق یادم نیس که چی شد که مائده

رو گمش کردیم. خلاصه منو زهرا اومدیم بیرونو با بقیه بچه ها تو چمنای کنار بازار نشستیم. جاتون خالی یه بستنی خوشمزه ازین نونیا که یه طرفش

کاکائوئی و وسطش زعفرونیو کنارش وانیلی همراه با مغزه پسته و گردو بود، خوردیم. خلاصه خرید هامونو نشون دادیم تا یهو مائده رسید. خلاصه بعد یه

مدت که نشسته بودیم . پاشدیم رفتیم سوار اتوبوسا شدیم. تا بریم هتل.

وقتی رسیدیم. هتل. لباسامونو پوشیدیمو رفتیم به عالمو ادم نشون دادیم. سره مسخره بازی. من لباسا مائده رو میپوشیدم اونم لباسامنو. خلاصه قرار

بود تازه خانم توکلی هم بیان ببینن که نشد بیان. (چون حال یه چند تا بچه ها بد بود سرماخورده بودن شدید واسه همین بردنشون بیمارستان!). خلاصه

اینکه می خواستیم با همون لباسایی که شبیه هم بودیم بریم شام. پوشیدیم همگی لباسامونو رفتیم لابی که برم ژتونمونو بگیرم. که مرده گف یه ساعت

زود اومدین. حالا مام عینه این دیوونه برگشتیم رفتیم تو اتاقمون. نشستیم شعرامونو کامل کردیمو گفتیم. ایشالا شعر امام رضامم می ذارم. چون شبش

شب شعر داشتیم. وقت شام که رسید من که با همون لباس تو خونه ای( البته خیلی هم تو خونه ای نبودااا) و بقیم تو همین مایه ها رفتیم بریم شام.(نه

به اون تیپمون نه به این تیپمون) خلاصه که شامو خوردیم. گفتن یه ساعت دیگه همگی بالا باشید برا شب شعر. دوباره ما رفتیم تو اتاقو نشستیم به کامل

کردنه شعرامون.

ایاشالا خاطره ی شب شعرو یه روز دیگه مینویسم. بدرود


  • ریحانه رهبر

نظرات  (۷)

faghat maede ba marefate?


ishhhhhhhhhhhh


khube ma ham be maede sefaresh kardim oon barat avord bala!


albate dastesh dard nakone

khodavakili zahmat keshid!

پاسخ:
آجی خب من چه میدونستم شماها بش گفتید. من فک کردم خوده مائده گفته.

از همین تریبون از همه ی با معرفتا از جمله زهرا. فاطی مائده و مرضی تشکر میکنم.بوسسس
khob
:D:D:
alan vase in post
fek konam 3 post tozi niaze

aghaione otagh baghali omadan otaghe shoma?
 bad vaghti mian ya lai madad   mese gav  mirizan tu?!
ajab
ghazie jashno tasht chi bod?
agha man ina ro miporsam khodaii gijama 
:D:D:
aghaion omadan otaghe shoma bad shoma zadin ro tasht o khondin?


dostan yeki komamk kone man hang kardam b ghoran

shib?
shib ?
jangal?

:D:D::D
پاسخ:
سلامممممممممممممممممممممم. داداشی

نهههههه. آقایون نبودننننننننننننننننننننننن. دوستامونم اتاقشون سمت چپمون بود. آقایون سمته راستمو. دوستامون اومدن تو اتاقموننن

به من میاد با آقایون اونم جلوشون بزنم رو تشت؟ بخدا من خوبمممم. مامانننننننننننننن
na b shoma k chiizi nemiad

mage shoma zadi ro tasht

:D:D:D:D

 man fek konam baad in post o ramz goshaii konam :D
پاسخ:
خخخخخ. با اجازتون بله من زده بودم.

اوا؟رمز گشایی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی داداش مینا خوبه؟
are 
khobe 
پاسخ:
خداروشکر

ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii reyhan dge haminemoon moooooonde boooooood tohmat bokhorim party dashtimmm

oooooooonam ba aghayoon!!!!!!!!


bizahmat inam ramz daresh kon bardashte eshtebah nashe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rasti reyhan ye hesi be man mige computeram morde nemishe narmafzararo berizam barat!


felan man daram sayamo mikonam!

:(

پاسخ:
mamnunammmmmmmm aji junam. vali ye chand ta narm afzare dups peida kardammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

age shod barat mirizam!


dar zemn nagiri bekhabi zooooooooooood boland sho bia madresse manam sayamo mikonam zooooooood biam

پاسخ:
ishhhhhhhhhhhhhh. mage ma mess shuma khabaluem.khkhkhkhkh

REIHANE PAS TOo DJ BoODIo MAN KHABAR NADASHTAM

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JUSTINO SELENA In WASAT CHIKAR MIKOoNAn

??????????????????????????????????????????
MOZOo CHI BiD 

پاسخ:
آقا ریا نکن. نه ما ازوناش نیسیم. دیدیم بچه ها دلشون گرفته گفتیم در اعماق وجودمون یه سرچی کنیم شاید که یه کارایی بتونیم بکنیم

هیچی بچه ها شده بودن سلنا و جاستین. البته اینم ریا نشه ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی