جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خبر جدیددد

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ

این وب قراره آدرسش عوض بشه. و فقط به کسانی خاص آدرس  داده میشه

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۷)

آجیییییییییییی یادت نره آدرسشا به ما بدی دلم برات تنگ شده ولادت امام رضا هم مباااااااااااااااارک بووووووووووووووس
پاسخ:
سلام آجی جونمممممم. چشم حتما مگه میشه آدرسشو به تو ندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من بیشتر دلم برات تنگ شده عژیزممممممممممممممممممم

وای گفتی امام رضا هوایی شدم. ولادت امام رضا بر تو هم مبارک

و نزدیک شدن به طلوع مدارس رو بت تسلیت میگم

WA

????CHERA

MOoSHKELI PISH oOMADE IN WEBoO KE TAZE ZADI

__________________________________________

CHIZE NAFORMI HAM KE DAKHELESH NIST

BISHTARE MATALEB RAMZ DARAN

manOo dar jarian gharar  bede.

پاسخ:
سلام. کلا بت قبلا گفته بودم با فضای مجاازی حال نمی کنم. یه مسئله ای پیش اومد که حالا ایاشالا بعد بت میگم آجی . راستی در مورد اشعار چرا هیچ کدوم از بروبچ نظر نمی دن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

baro bachoo bikhial man khoodam nazar midam.......

KHKHKHKH>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

AKHE in web cheshe midoonam behet gir dadan kheili zayast

 

پاسخ:
فدات شم مهرنوش جونم. تو که همیشه گلی. مرضی و فاطیو زهرا علیپور که حسابی فراموش کردن مارو
قربونه مرام تو و زهرا و صبا آجی جونم

ye masaleyi boOd mikhastam begam

ghazieye hamin sher hast rastesh

rehane mikhastsm begam ke sher hatoO dakhele webet

nazar rastesh serghate etelate interneti kheili ziad

shoode az in jahat behet migam ke asharet doozdide mishe

wo be esme digaroon be sabt mirese doroste yekam khande daei yeki az doostane khoonewadegie ma hamin etefagh barash

oftad wali oon dakhele webesh roomn az khoodesh mizasht

bawaret nemishe dakhele namayeshgah hamin esfahan bename

ye newisandeie mard peidash kard

moteasefsne natoonest sabet kone...

bara hamin behet migam ke sheratoo dakhelesh nazari

in joOram kepeidast az bachehaye sher bache ha

web mizananoo sher dakhelesh mizaran.......  

پاسخ:
سلام آجی جونم
چشم اتفاقا خودم تو همین فکرا بودم. چشم آجی جونم. ازین به بعد شروع میکنم به نوشتن خاطراتم
قربونه مرامت آجیه گلم. بوسسسسسس
سلام.ما که از خواص هستیم؟ نه؟
راستی خانن رهبر خیلی شرمندم. میدونم الان میگین کاش هیچ وقت متوجه فامیل بودنمون نمی شدین که من اینقد سیریش نشم. بازم ندامت
پاسخ:
سلام

بله حتما به شما آدرس رو میدم

نه این چه حرفیه. داشتن یه فامیل چیزیه که به آدم امید میده و احساس میکنه تویه یه جمع غریب نیس
لطف دارین. ی همچین حسی دارم من.
پاسخ:

Hesetun Bavaria Konid Eshtebahe Asan Intori FEk Nemikonam 

Etefaghan Bar Ax KhoshhaL Ham Hasam Ke Chizi Bekhain Yahoo Iradi Che Khodam Che Tu Sheram Hast O Begid 

BeLakhare Khob FAmilim  

نه منظورم از حس همون حس غریب نبودنه. شما و شعراتون بی عیب و نقصین. ما ایم که نقص داریم.
پاسخ:
خداروشکر. بالاخره باید به فامیل آدم احترام بذاره و کاری کنه که غریب نباشه

ممنونم شما لطف دارید. کسی که دیگران  و بی عیب و نقص میدونه خودش بی عیبو نقص ترینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی