جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

نظر سنجی مهم

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

لطفا همه به این نظر سنجی جواب بدن

ممنونم


نظرتون در باره این وب چیه. چه امتیازی از صد بش میدین؟

چه چیزایی توش کمه؟

تو چه موضوع مطلب بیشتر بذارم؟

ممنونم و منتظر جوابتون

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۰)

سلاااااااااااام آبجی به خدا سرم گرمه مهر و مدرسه هست امسال ساله آخرمه دیگه میرم مدرسه دلم تنگ میشههههههه ببین اومدم سر زدم نبودی میرم دیگه تا بعده کنکور تابستونه ساله بعد میام وبت برام نظر بزاریا فراموشم نکن زنگم بزن دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
من از صد چند بدم؟ خب معلومه بدون تعارف 100
پاسخ:
ممنونممممممممم. شما لطف دارید

وایییییییییی این شعر جدیدتونو که توی وب زدن محشر بود. محشرررررررررررررررررررررررررررر یعنی حسابی هوایی شدم. واقعا میگم
خیلی ممنون. لطف دارین. دیگه بالاخره برگه سبزی بود تحفه درویش
پاسخ:
نه خواهش میکنم این چه حرفیه

خدایی هوایی شدم. تصمیم دارم تو کار کلاسیکم کار کنم
خب خیلی خوبه. حس آمیزی شما و کلاسیک. ببین دیگه چییییییی میشششششه!!!
پاسخ:
ممنونم شما لطف دارید ولی تا بیام راه بیفتم کلی از شما عقب ترم
ما خودمون عقبیم. شما خیلیم از ما جلویید
راستی وب بچه های شعر نظرا رو چرا تایید نمی کنه و نمایش بده؟
پاسخ:
نه این چه حرفیه . من تازه می خوام وارد کلاسیک شم. البته به طور رسمی. قبلا جسته گریخته یه چیزایی میگفتم اما شاید الان جدی تر کار کنم

وبلاگ بچه های شعر هم دست دو نفر از مسولانه که هر وقت نت بیان آپ میکنن. قبلا نظر دهی بی برو برگشت خودش آزاد بود. الان باید تاییدش کنن
سلام آجی جونم ازصد صدبهت میدم یکم چیزای باحال بذار مثلاخنده دار واین حرفا اگرم نداری من فول فولم هرچی بخای برات میارم فقط دیگه نگی بی معرفت شدی وایناها ازاین به بعد هرروزمیام توهم مجبوری زود به زود آپ کنی چون غرمیزنم‏‏!بووووووو خیلی گلی خیلی ماهی عزیز دلمی‏!‏
پاسخ:
Salam Aji Junam.Bahhhh Che Ajab Azin Vara
Chashm Ishala Mozuate Dge Ham Tushe Web Mizaram 
Ghaziye Up Kardano Ham Chashm Ishala Harruz Up Mikonammmm
Fadat Ajiiiiii
To Gold Tar Mah Taro Khub Tari Busssssssssssssss
  • کوروش کبیر
  • واقعا زیباست


    از صد صد رو میدم
    پاسخ:
    Mamnunamo Mochaker 
    Shoma?

    man az sad behet 100 midam 

    ye nazar daram oonam ineke ghalebe webeto

    awaz kon ye jooraii del Gire nemidoonam shayad

    man in tasaworo daram....

    پاسخ:
    Mamnunam Mehrnush Jannnn 

    Vala In Blog.Ir  Kolan Faghat Azin GhaLebanon Khodesh Bayad Estefade Kardano In Behtarinesh Bud
    سلام

    زیاد اهل نمره دادن نیستم!ولی وب خوبی دارید
    یعنی جالبه،مخصوصا اینکه مطالب متنوعی داره.

    من شعراتون رو بیشتر از بقیه مطالب میپسندم
    به نظرم اگه بیشتر باشه بهتره.

    "در پناه حق"...
    پاسخ:
    salam

    mamnunam,lotf daroid 

    dge kolan sheramo nemizaram inja, say mikonam in khalao ba neveshtane mozuate dg por konam

     ولی ما شعر می خواهیم

    پاسخ:
    chashm,ishala mizaram,mamnun az lotfetun,shomam sheratuna bezarida,chon sar mizanam,nabashe jarime mishid

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی