جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

اقا درست شد

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

آقا یه خبر بالاخره تختمونو درست کردن


مهم. حتما بخونیددددددددددد

امروز صبح رفتم مدرسه. سر صبحگاه یه مرد جانباز داشت سخنرانی میکرد

خدایی حرفاش محشر بود. خودش پا نداشت. میگفت دختر ده سالش شبا از سرفه های باباش خواب نداره

خلاصه یه خاطره برا ما تعریف کرد که تا ابد یادم نمیره. گفتم بیام برا شما هم بگم. جانباز این طوری شروع کرد:


بعد جنگ بودو ما می خواستند برن بدن شهدای که هنوز تو جبهه موندنو بیارن. خلاصه با چند تا بچه بسیجی و یک عراقی راهی شدند. به یه جا که رسیدند ، عراقیه گفت وایسید. اینجا 5 تا از بچه بسیجی ها رو من دفن کردم. بسیجیا بش گفتن چرا تاحاالا بمون نگفتی و چرا الان میگی. گفت : قصد هم نداشتم بگم اما الان میگم. خلاصه روشو برگردوندو نشست زار زار گریه کرد. بش گفتن چرا گریه می کنی . گفت از جریان شهید شدن این بسیجیای که 5 نفر بودن. گفتن خب جریانشو بگو. خلاصه شروع کرد گفتن. گفت که یه روز ما 5 تا بچه بسیجی ایرانی که پایین ترین سنشون 15 سال و بزرگترینشون 18 سال بودو دستگیر کردیم. چون از اطلاعات عملیاتی بودن. ازشون خواستیم زمان عملیات و اینا رو برامون بگن. خلاصه برا اینکه به حرفشون بیارن. پسر 15 ساله رو از بینه دوستاش بلند کردن و خوابودنش رو زمین . فرمانده به من گفت پایه پسره رو محکم بگیرم. و خود فرمانده صورته پسره رو محکم چسبوند به زمین. بعد یه میله ی فلزی که تو اسسلحه ی کلاشینگف هست و 20 سانتی متره رو در آورد و کرد تو چشمه پسر 15 ساله و مغزشو بیرون کشید. زنده زنده. و جلو دوستاش. همه شونو این طوری شهید کردن

من نمی دونم چی بگم. واقعا درکش برام مشگله که یه آدم چطور میتونه این قدر با خدا باشه. خدایا مارو ببخش اگه بی حرمتی کردیم به خونه شهدا. بخدا خیلی داغونم





خبر رسیده یه پسر

 سر صف یکی از بچه ها از کلاس ششمی ها بیهوش میشه


تا معلم بهداشتشون میاد بالا سرش فوت کرده بوده....


این بچهه سرطان داشته وسره صف فوت میکنه........


ترو خدا براش همه یه فاتحه بخونید. خواهشا


  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۴)

  • مهدی زمانی مُنَفِّس
  • بسیار تاثیر گذار
    پاسخ:
    ممنونم
    گریم گرفت. حالم اساسی گرفته شد ینی.
    پاسخ:
    من صبح می خواستم فقط بلند بلند گریه کنم. ولی فقط خیلی جلو خودمو گرفتم آروم گریه کنم. تازه خودش خیلی بهتر تعریف میکرد
    آره خودشون خیلی قشنگ تعریف می کنن. البته شما هم خوب تعریف کردین. همین که تونسته تاثیر بذاره خیلی پس خوبه.
    پاسخ:
    مگه شندین؟
    نه کلا جانبازا و ایثار گرا رو میگم. مثلا هفته پیش ی جانباز اومده بود مدرسه ما صحبت می کرد. حرفاش خیلی قشنگ بود. ولی آدم خیلی باحالی بود
    پاسخ:
    همیشه به شجاعتشون قبطه می خورم
  • کوروش کبیر
  • خدا بیامرزدش

    ای خدا یکی از این مرگارم نسیبه من بکن

    پاسخ:
    خدا بیامرزدش


    وا چرا؟؟
  • کوروش کبیر
  • چون میخوام راحت باشم

    چیه این دنیا حداقل برم اون دنیا یکم با مارای جهنم آسنا بشم دیگه از ترسشون نرم پیش اژدها
    پاسخ:
    خداییش منم هزار بار آرزویه مرگ کردم. فقط هی دارم سرمو به همه چی گرم میکنم که به یه چیزایی ف نکنم
  • کوروش کبیر
  • من یه عمره به فکرشم

    میاد پس تا وقتی بیاد شادی کنیم این اصله من شاد باش شوخی کن
    پاسخ:
    اگه دنیا بذاره
  • کوروش کبیر
  • راحته به خدا من که همیشه باهاش شوخی میکنم کم آورده دیگه
    پاسخ:
    شاید من دیگه طاقتم طاق شده
  • کوروش کبیر
  • چرا؟

    مگه میشه؟

    بابا دنیا دوروزه یکی فرداست یکی دیروزه

    جدی نباش مث من بیخیال
    پاسخ:
    اگه میشد که...
  • کوروش کبیر
  • میشه راحتم میشه

    تلقین نکن که نمیشه بگو میشه
    پاسخ:
    هعیییییی خدااااا
  • کوروش کبیر
  • چکارش داری صداش میزنی؟
    پاسخ:
    هیچی می خوام بگم شکرت
  • کوروش کبیر
  • آفرین کاره خوبی میکنی

    با اجازدون ما بیریم بخوابیم

    خوشحال شدم

    شبدون خوش و خرم
    پاسخ:
    شب شما هم خوش

    reyhan halam bade


    roohie=0


    dar zemn takhte ro doros kardan hala mishe roosh chizi nevesht ama dg pak nemishe

    پاسخ:
    سلام چرا زری جون؟ روحیت چشس؟

    نه بابا خداوکیلی پاک میشهههه
    na pak nemishe range takhte sabze az bas gacha pak nashode tablo shode zard!
    پاسخ:
    فک کنم پس من کور رنگی دارم.خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی