جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

به افتخاره خودمونننننننننننن

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

اندکی عبرت

به دختر چادری گفت: آخه این چیه سرت کردی؟! مثل اُمُّل ها...

مثل اینکه قرن بیست و یکمیم ها ... شبیه مردم عصر حجر می گردی!!


گفتم: واقعا؟! عصر حجر یعنی کِی؟! 

گفت: چه میدونم ۱۴ قرن پیش! 

گفتم: ۱۶ قرن پیش عصر حجرتره یا ۱۴ ؟!

گفت: معلومه ۱۶

گفتم: پس شما با این حساب باید اُمُّل تر باشید که مثل مردم ۱۶ قرن پیش می گردید!

اونم زمانی که بهش می گفتن عصر جاهلیت!! دیگه از اسمش هم پیداست که چقدر اُمُّلیه...


دیگه پی اش رو نگرفت گذاشت رفت...



و شعری که از خودم که یادم نبود اول بذارمش:


 

چادر

تشکیل شده ی

چاه و دّر

همان چاهی که

قافله ای

با در آوردنش از چاه

عزیز مصر

می شود

این روز ها انگار

قافله ها روزه اند

بر سر چاه نمی آیند




  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۲)

در این جا باید شعر چاه و در بیان بشه به نظر من تا مطلب تاثیر گذاری بالایی داشته باشه
پاسخ:
آهان. شما یادتونه؟ خداوکیلی حافظتون خوبه. خودم یادم نبود

hoooooooooooooooooooooooraaaaaaaaaaaaaa!


be eftekhare khodemoon reyhoon!


albate amr bar khudsetayi nabashe ha!

:D

پاسخ:
دیگه ریا کردم. خدا مارو ببخشه. خداوکیلی امر خیلی خطیری به گردنمونه

موج مکزیکییییییییییییییییییی

reyhan moj azin moj ha ke baghalat gir raftim bshtar doost daram!!!!!!!!!


kh kh!

پاسخ:
 زهرا می دونم شوخی کردی. اگه جدی می گفتی که می دونی چی کا میکردم.خخخخخخخ


غلط گیر این وسط از کجا بیارم؟ بجاش موسو تکون بدم؟خخخ
ممنون از این توجه به نظرات و پیشنهادات
پاسخ:
خواهش میکنم. این چه حرفیه. من ممنونم بابت پیشنهادتون

...................man shimi khondam va gheyre !



u chi????????

پاسخ:
خر خونننننننننن. من نخوندم. میگم چه با خیاله راحت نشستی اینجااااااااااااااااا


من برم بوخونممممممممممممممممممم


راستی جوابه اون نظرت:

 زهرا می دونم شوخی کردی. اگه جدی می گفتی که می دونی چی کا میکردم.خخخخخخخ

azizam!


delet miad????????????


naaaaaaaroooooooooooooooooooooo


ke delam migire sooraaaaaaaghe to rooooooooooooo!



dast dast!


kh kh

پاسخ:
آقا من بنوازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


من سنتور می خواممممممم. با یه تشت.خخخخخخخخخخخخخ

be ezafeye 2 adad esperey felezi!


gheymatesham farghi nadare!



kh kh!


dge mese santur nist ke n sala n tooman bedi(be an migan esf)



پاسخ:
آقا مامانم الانه که با دمپایی پرتم میکنه از پایه کامپیوتر اونور

bashe manam raftam edame darsamo bekhunam 


by by

پاسخ:
بابا ییییییییییییییی آجیییییییی
nazare ghabli eslah mikonam an=man
پاسخ:
خخخخخخخخخخ عجب سوتی ای. اچکال نداره اجی. اشکاله تایپی بود
  • کوروش کبیر
  • واقعا شعره زیبایی بود
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید
  • طوفان خیز
  • سلام

    خیلی عالیه

    فقط دقت کردین دیگه ماه رمضان نیست؟

    پاسخ:
    salam. mamnunam
    khob mahramezun nabeashe!
  • طوفان خیز
  • ok

    من چقدر گیجم!!!!

    پاسخ:
    pish miyad mohem nis

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی