جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خخخخخ

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ
  • ریحانه رهبر

نظرات  (۹)

  • فاطمه آقابابایی
  • سلام ابجی اره بد میشه اگه اینجا بسازم ؟؟
    نظرتو چیه ؟
    پاسخ:
    به نظرم تو لوکس بلاگ بسازیم که بتونیم عضو بگیریم آخه اونجا امکاناته عضویت داره
    reyhan in nazar ghablie ro taeed nakonia

    havasam nabud kh bedam
    پاسخ:
    خوب شد گفتی چون تایید کردم . جوابشم دادم. حالا ورش داشتم

    چرا آی پیت از اروپاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامانننننننننن
  • مهرنــــــــوش
  • عجب غیرتییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!

    خیلی خوشم اومد..باحال بود

    پاسخ:
    man    asheghe gheirate mardune am. yani shiftasham
  • مهرنــــــــوش
  • اینو که دیدم یاده یه خاطره افتادم آجی...

    عاغا ما یه روز سواراتوبوس شدیم یه پسره تپل مپل

    روبرو مانشسته بود بامامانش یه 4_5 سال بیشتر نداشت

    خیلی تپلو بود عاغا من لپشونکشیدما نازی کردم

    ریــــــــــحانه باورت نمیشه باورت نمیشه

    همچین که نازیش کردم اینقدرعصبانی شد که میخواست

    بهم حمله کنه مامانش نگهش داشته بود مگنه من زنده نمی موندم

    نمیدونی چه فیلمی شده بود تواتوبوس بعدشم

    تا اونموقعی که پیاده شدچشاش تو چشمایه من بود

    چش غوره هایی میرفت از چش غوره های بابابزرگم

    بـــــــــــــدتر...

    منم داشتم میپکیدما...ینی درحال فوران بودم...

    که نمیتونستم کاری بکنم  و حرفی بزنم..

    انگار قاتله باباش بودم!!!!!!!! 

     والا...

    خیلی بدجور بود ینی اگه مامانش ولش نمیکرد معلوم نبود

    چه بلایی سرم میاورد!؟؟!!!!

    بزرگ بشه مطمئنم یا ریگی دوم میشه یا هیلر دوم  یا یاصدام دوم...

    خدا به داده مامانش برسه...

    پاسخ:
    jedddddddddddddddiiiiiiiii miggggggggggggghiiiii
    wowwwwwwwww madar jannnnnnnnnnnnnnnn

    yani bache inghad asabi!!!!!!!!!!!!!!!!!777
  • مهرنــــــــوش
  • بخدا جدیه جدی میگم..

    هیچ وقت یادم نمیره حالا ازاین بیشتر زورم گرفت

    که مامانش یه عذرخواهیه خشک وخالی ازم

    نکرد..

    باورکن اون وقت که عصبانی شدعیه دراکولا بود

    اگه دوروغ بگم الهی وبت حک شه!!

    خخجقخفحخجح  

    پاسخ:
    خداوکیلی بعضی مامانا دیگه شورشو در میارن آدم دلشون ی خواد بجا بچه مامانرو بگیره بزنههههههههههههههههههههههه
  • کوروش کبیر
  • قربون غیرتت دادا

    ولی دیگه نه اینقدر تند
    پاسخ:
    خ من عاشقه غیرت هست. حالا هر مدلیش
  • کوروش کبیر
  • این عکسه خنده ماله کیه که توش افتاده؟
    پاسخ:
    عجب دقتییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • کوروش کبیر
  • غیرت خوبه ولی کنترل شده

    من تجربش کردم که دارم میگما غیرت لامصب جون میده واسه دعوا بعضی وقتا
    پاسخ:
    اصن اون دعواشو دوس دارم
  • محمدصادق کبیری
  • واااااااااااااااای

     

    عزیزم

    چه باحال

    وبلاگت تقریبا جالب شده

    پیروز باشید

    پاسخ:
    ممنونم نظر لطفتونه بالاخره وایییییییی چه خوب شده یا تقریبا خوب شده؟

    ولی خدایی انصاف داشته باشیدا!

    ممنونم. موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی