جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

khabar

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ

salam dustan

bebakhshid age javabe nazarato nadDam. cchon az khastegi dashtam mimordam vase hamin khabam bordgo alan faghat az khab paridam bala . goftam biyam bedgam man emruz nizsam. shab.miyam. havaye.

webo dashte bashid

felan!

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۹)

  • مهرنـــــــــوش
  • آهان که اینطورمیگم پس چرا نظراته من نیستا نگو که شما

    تشریف نداشتی!!!

    O.o

     

     

     

    پاسخ:
    bekhodaaaaaaaaaaaaaaaaa taed kadammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • مهرنــــــــوش
  • بذارتانیستی

     یه زنگ بزنم بچه های بالا بیان وبتو حک کنن!!!!!!!!

    خخخچجحخح

    ساعته بی ثانیه حکید..

    ریحـــــانه بنظره خودت قیافت چه شکلی میشه ؟؟!!

    من

    فک کنم بعد ازاین جریانات تورو با آتش فشانه فیلیپین

    آشتباه بگیرن!!!

    چجححخحخحجچجخ

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ

    سلام آجیییییییییییییییییی. نه این قدر وب حذف کردم که دیگه برام عادیه . ایشالا به وقتش خودم بت میگم به بچه های بلا بگی بیان وبمو حک کنن.خخخخخخ
  • مهرنـــــــــوش
  • مثه اینکه تشریف آوردین..

    هیش...

    پاسخ:
    با اجازتون با کمی تاخیر. تشیف آوردم
  • کوروش کبیر
  • میشه زمینشو داشته باشیم آخه هوا سخته منم آرترز دارم نمیتونم
    پاسخ:
    آرترز؟؟؟اوخ
    راستشا بگو آجی صب تا حالا کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بخدا رفته بودیم سامان
  • کوروش کبیر
  • آره آرترز کشکک زانو دارم
    پاسخ:
    ایشالا خوب میشه
  • مهرنــــــــوش
  • آجی جون سلام میگم جوابا درسهایی از قرآن تو چه

    وبیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    اگه خودت ج این هفته رو داری برام میذاری الان!!

    پاسخ:
    والا من خودم آجی درس میدم سوال طرح میکنم. ولی جواباشو تو سایته قرائتی دات نمیدونم چیچی میذارن. تو گوگل بزن سایته درس هایی از قران یا قرائتی
  • کوروش کبیر
  • من تو این دو روز همش منتظر بودم ج بدی ولی ندادین چرا دیر شد؟نگران شدم
    پاسخ:
    شرمندم. این درسایه مزخرف نمیذاش بیام
  • کوروش کبیر
  • دشمنت شرمنده

    یه جمله از کوروش بدم بذاری تو وبت؟
    پاسخ:
    آره بدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی