جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

گذاشتم دلتون آب شه

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ب.ظ
  • ریحانه رهبر

نظرات  (۶)

وای چقدر دلم آب شد

( یه وقت فکر نکنی به خاطر دلخوشیتون گفتما.)
پاسخ:
هر کی با شه دلش آب میشه
خوب که میای وبمون فقط سراغ مهتاب جونا میگیری نه بد برات دارم خانمیییییییییییییی........چطوری؟؟؟؟؟آجی بلدی هک کنی؟؟کار دارم...فکر بد نکنیااااااااااااااااااا
پاسخ:
آقا نه باور کن. دیدم مهتاب خبریش نیس و نمیاد گفتم سراغ ازش بگیرم من که همش پلاسم تو وبتتت

خب یه چیزایی آره . فقط جریانشو بگو شاید راهه بهتری باشه
  • کوروش کبیر
  • واییییییییییییییییییی چه ماهه
    پاسخ:
    از ماه یه چیززززز بیشتررررررررررر
  • مهساسادات واعظی فر
  • وای خداااااااااا چقد این نازه درضمن ریحانه جان وبلاگت واقعا زیباست
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم لطف داری

    آره خعلیییییییییی نازههههههههههههههههههههه

    وای چقدر نازه..............

    به منم سر بزن منتظرما

    اگه خواستی با اسم شیطونک لینکم کن به منم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم

    نیای از دستت رفته هااا از من گفتن بود

    پاسخ:
    سلام عزیزم

    منونم که دیدن میکنی از وبم
    باشه چشم حتما میاممم
  • سیدعلی رضاطباطبایی اصیل
  • سلام یه سری به وبلاگ من بزنین چیزی نمیشه ها.ازبچه های شعرم.وبلاگ زیبایی هم دارین.
    پاسخ:
    سلام

    من آدرستونو نداشتم

    ممنونم لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی