جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

حجاب

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

 

این روزها حرف از حجاب تو ایران که به پا میشه

همه جبهه میگیرند و میگند

ای بابا ول کنید این بحث قدیمی را

به خاطر همین افکاره که ایران جهان سوم شده

این حرف را میزنند تا مسائل مهم تر را یادآوری کنند

تا چادر را ...

تا پوشش را تحقیر کنند...

راست هم میگند چرا که اگر همین ادم ها یک حجاب ثابت تو ایران داشتند

الان ایران جهان اول بود

زیرا آدم هایش:

دغدغه ی دیگه ای به جز پوشش صبح فردایشان داشتند

دخترهایش به جای فکر کردن به رنگ ساپورت فردا

و پسرهایش به جای فکر کردن به برداشتن ابرویشان

به چیزهای مهم تری فکر میکردند

به چیزهای خیلی مهم تر...

اون موقع حق با شماست ایران جهان اول میشد

اره شما راست می گی افکار من بچگانه است

اصلا به خاطر همین افکار است که ایران هنوز جهان سوم است

چرا که اگر ادم های مثلا متمدن امروز جامعه من حداقل نوع پوششان را میدانستند و

قرارنبود پشت این مانیتور بشینیم و فریادمون رو تایپ کنیم

و اون موقع ایران جهان اول میشد

اره حق با شماست 

اما با این اوضاع...

جامعه ی ما نوع پوشش را بدونه ، جهان اول شدن پیشکش..

  • ریحانه رهبر

نظرات  (۴)

واقعا باید برای حجاب یه فرهنگ سازی عظیم و یه تصمیم جدی مهم گرفته بشه

چند روز پیش تهران بودم....واقعا وضع حجاب بیداد می کرد...اینا اون ور چی می خوان جواب بدهند!!؟؟؟؟


میدونی چرا؟!!
این جا مشکل اینه که همه فکر میکنند عقل کل هستند و باید به عقاید هم دیگه توهین کنند و به هم دیگه چیز آموزش بدند... اگه یه کم این ادعاها از بین میرفتند همه چیز درست میشد؛اون وقت بود که دیگه کسی نمیومد بهت بگه این حجاب چیه تو داری بذار کنار این چیزارو...
من هم دوست چادری دارم و هم دوستی که اصلا ظاهر خوبی نداره و به هر دو گروه دوستام هم نهایت احترام رو میذارم چون من به شخصیتشون کار داشتم که انتخابشون کردم...(کاش عقل مردم از چشمشون تو سرشون بیاد واقعا)
من چادری نیستم و فقط توی مراسمات و ... سرم میکنم
ولی چادر رو هم دوست دارم...بسیار هم عالیه...
پاسخ:
دقیقا همه ی حرف هاتو قبول دارم دوست عزیزم

ممنونم بابت نظر قشنگت
  • حسام محرابیان
  • و همچنان  هییتی هایی چون خلیلی ها باید برای پوشاندن بی حجابیت شهید شوند...

    چقد خون دیگر میخواهی تا حجابت را حفظ کنی...

    سلام عزیز...

    موفق باشی...

    خوشحال میشم یه سر بزنی و منو از نظرات بی بهره نزاری...

    بروزم...

    یا علی ع

    پاسخ:
    سلام.ممنونم

    بله حتما
    جالب بود...
    لازم نیس واسه زن لباس طراحی کنید...فکر زن را اصلاح کنید..او خود میفهمد چه لباسی برازنده ی اوست...
    شریعتی
    پاسخ:
    سلام
    چه جمله ی بجا و زیبایی

    و تو امعه ی ما کاش درکش می کردند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی