جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

دوستت دارم...

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ
دوست دارم
در فضای خودم غرق شوم
بدور از همه ی قیل و قال هایش

دوست دارم
دنیایم فقط خودم باشد
و خدایم

وقتی تورا دارم
بنده هایت برایم همه بی مزه اند

هم رنگ جماعتت نمیشوم
سالهاست همه شان
رنگ فراموشی زنده اند

از کجا آمده اند
به کجا می روند
تو خداییو
همه بنده ات
و تو همه کارهایشان را میبینی
  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۲)

وب زیبا و جالبی دارین






پاسخ:
ممنونم
همه رنگ فراموشی زده ایم...
پاسخ:
ممنونم از حضورت
وبت قشنگه به وب ماهم بیا 
نظر یادت نره 

پاسخ:
ممنونم
چشم
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام ممنونم

    عاقبته شما هم به خیرو خوشی باشه
    قشنگ بود...
    پاسخ:
    ممنونم
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوت به همکاری در وبلاگ فانوس جزیره ...
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم بزرگوار
    خود کرده را تدبیر نیست
    وقتی دل کسیو شکوندم دیگه بعیده بتونم به دستش بیارم مگر اینکه خودش به من این فرصتو بده که نمیده
    با این حساب فقط خودمو مقصر میدونم و انتقام رفتنشو از خودم میگیرم
    کاش زودتر تموم شه این نفس کشیدن
  • عاشق اهلبیت ع
  • سلام علیکم 

    ممنون از مطلبتون 

    بروز هستیم با مطلب جدید با عنوان قلم ، منتظر حضور شما هستیم ، یا زهرا (س)

    http://velayatkhoda.blog.ir/1393/05/23/%D9%82%D9%84%D9%85
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم که سر زدید
    به روی چشم
    سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

    احسنت..باید درک کنیم این مسئله را که
    زکجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود؟
    به کجا می روم؟ آخر ننمائی وطنم

    اما چند نکته را باید در نظر داشت در این شعر :
    اول اینکه تو اون خلوتی که قراره بری مومن، از روی "دوست دارم" یه خط بنویس!!
    حالا می گذریم از غلط املائی های دیگه که کلمات را جدا ننوشتی!!
    زمان ما هم که دوران تیرکمانچای!! درس می خوندیم این کلمات جدا بود چه به برسه به حالا که دیگه "آنجا" را هم میگن باید بنویسی"آن جا"!!

    عرض کنم که امام محمد غزالی، ده سال رفت تو بیابون زندگی کرد..با همین استدلالی که می خوام خودم باشم و خدا...چون مردم مانع از رشد معنوی من می شوند..بعد از ده سال بهش ندا رسید که برگرد برو بین جمعیت زندگی کن که این ده سال را هم هدر دادی...
    هنر اونه که بین مردم باشی و با خدا باشی..

    بی مزه بودن همه ی بنده ها را باز باید توجه کنیم که اولا همه چیز را نمیشه به کل تعمیم داد و دوما اینکه بسی سخن گرانمایه که نمونه ش  می فرماید "حسین مصباح الهدی و سفینة النجاة"...یا در قرآن خطاب به پیامبر داریم"انا اسلناک الا رحمة للعالمین"...
    و یا حدیث شریف کساء را...

    ان شاء الله که همه حقیقت این مطلب را درک کنیم که در محضر خدائیم و معصیت نکنیم...

    عاقبتتون به خیر
    یا علی
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    منت گذاشتید و تشریف آوردید
    ممنونم از نقدتون
    عالی بود

    انشاءالله که بتونم تو این شرایطم به حرفاتون عمل کنم
    ممنونم
    با پروازی دوباره به روزم.
    ممنون از حضورتون.
    پاسخ:
    سلام مهسا جان
    ممنونم عزیزم
    حتما سر خواهم زد
  • علیرضا صالحی نژاد
  • سلام
    عنوان پستتون رو درست کنید

    پاسخ:
    سلام ممنونم بابت تذکرتون
  • ذره ای از تبار نسیان
  • سلام

    عالیـــــ
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی