جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی

کفش هایت را بتکان. دنیا فرشی بیش نیست.

جای پای کفش های قدیمی


شعر سپیدی تقدیم به رهبر ۱۳ ساله

داستان از اینجایی شروع شد که:

سربند قرمزت

صدام را وحشی کرد

و تو اسباب بازی هایت را بزرگ کردی

تا ،
عقده ی بچگی صدام را
پر کند

ثبت احوال را باید بست وقتی

۱۳ساله ات نامید

و تورا میان چرخ های تانک

۴۰ ساله ات کردند

شاید نام فامیلی هم تاثیر داشت.

ریحانه رهبرآیدی اینستاگرام (همراه با شعر های به روز حقیر)
tasnim.r

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

نگاه دم اخر

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ
امروز احساس میکنم
بیشتر از قبل باید ایمانم را قوی کنم

دنیا با اینکه جتی مسخره است
ولی..
با دنیا ایمانم پله پله قوی شد
یادم می آید بار اول که تورا لمس کردم
بچه بودم
عروسکم ازماشین بیرون افتاد
و من به بهانه ی اینکه از تو بهترش را میگیرم
بغضم را فرو دادم
بار دوم
وقتی دلم شکست
تنها نگاهم به تو بود
و امروز
بعد از دل شکستن های متوالی
احساس میکنم باید ایمانی قوی تر داشته باشم
تا همه چیز را فراموش کنم وباز بگویم
روز های خوب هم می آید
خدا در همسایگیم است


پ.ن: تنها یک دردو دل ساده با خدا بود
خواستم شمارو هم سهیم کنم
  • ریحانه رهبر

نظرات  (۱۶)

یاران بخدا که بیوفایی نکنید
باعاشق دل خسته, جدایی نکنید
یاانکه وفاکنید ,تا اخرعمر
یااینکه از اول, اشنایی نکنید
هرقلب که هرلحظه کسی رابپذیرد
بهترکه چنین قلب, نباشد و بمیرد
بدون عشق ومحبت نتوان زیست ولیکن
یک قلب دومحبت نپذیرد
شب خوش
پاسخ:
ممنونم خیلی زیبا بود
 سلام

کاش هیچ بارانی رد پای کودکی ام را نمی شست

کاش هیچ خنده ای گریه معصوم نوجوانی ام را پاک نمیکرد

کاش هیچ نوازشی جای سوزش سیلی مادر را نمیگرفت

کاش هیچ آرامشی جای نا آرامی و شیطنت نوجوانی ام را نمی گرفت

کاش هیچ لباس کهنه و شلوار کوتاهی بزرگ شدنم را نشان نمیداد

ای کاش هیچ عقربه ای گذشت سریع زمان را نشان نمیداد

ای کاش هنوز هم چشم به راه آب نبات بودم

ای کاش...ولی افسوس

پایدارباشید

پاسخ:
خیلی متشکر بزرگوار زیبا بود
سلام
مطلب زیبایی بود.
آدم رو تحت تأثیر قرار میده، ممنون.
پاسخ:
سلام
ممنونم لطف کردید
مثل هیشه دوست داشتنی.
چرا وقتی پست جدید می زاری خبرم  نمی کنی ؟؟؟
من هر هفته می یام کلاس. به امید دیدار!!!!!
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم لطف داری

ببخش من اکثرا خونه نیسم وقتی میام فقط سریع جوابه نظراتو میدمو میرم
ببخش عزیزم

مهساجون من شمارو تو کلاس دیدمت؟
این روز ها دیگر به لبخندت فکر نمی کنم
به اشک هایی می نگرم  
که از ته دل
 زمین را در آغوش می گرفت.
 در حالی که می دانست
پایان این انتظار  پایان عمر اوست

پاسخ:
ممنونم عزیز دلم عالی بود
 اگر کسی بخواهد بخشی از زندگی شما باشد حتما خواهد بود. پس برای کسی که هیچ تلاشی برای ماندن نمی کند، خودتان را به زحمت نیندازید تا جایی را برایش نگه دارید...
پاسخ:
عالی بود سپاس گزارم
 همیشه یه ذره حقیقت پشت هر(فقط یه شوخی بود)هست
یکم کنجکاوی پشت (همین طوری پرسیدم)هست
قدری احساسات پشت(به من چه اصلا)هست
و اندکی درد پشت(اشکالی نداره)هست ...
پاسخ:
دقیقا عالییی بود
 

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ.

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ.

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ.

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ ...

پاسخ:
ممنونم لطفتون مستدام جناب
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
    عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
    « سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
    از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
     سفله کیست؟
    فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    عیدتون مبارک

    لطف کردید
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    با سلام و عرض ادب.
    به یک دوبیتی رضوی دعوتید.
    پاسخ:
    سلام عزیزم عیدت مبارک
    چشم حتما به رو ی چشم
  • فانوس جزیره
  • این حدیث هدیه به شما
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    بر خواهشهای نفست غلبه کن حکمتت به کمال می رسد.
    غرر الحکم.ح692


    سلام علیکم
    برای سلامتی مقام معظم رهبری صلوات و حمد شفایی بخوانیم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    واقعا نیاز به همچین حدیثی داشتم ممنونم
    تمـــام حجــم بی کســی ام را
    درهـدفـونـی
    پنـهان میـکنـم
    خـودخسـته ام را
    میـان آدمـهای شـهر
    تاشـاید
    به انـدازه ی چنـدخیـابـان
    فرامـوش کنـم
    زمیـن
    هیــــچـــــوقــــت
    بـرای"مــــن"
    نــچـــرخیــــــــد....

    پاسخ:
    ممنونم
  • محمد حریرساز
  • خیلی خوب بود خانوم رهبر
    همین که میگوییند سخنی کز دل برآید
    لاجرم بر دل نشیند
    ماروهم تحت تاثیر قرار دادین
    سهیم شدیم در افکارتون
    موفق باشید...
    پاسخ:
    ممنونم بزرگوار
    خوشحالم که تونسم به سهم خودم تحت تاثیر قرار بدم

    خیلی لطف کردید
    اوه فوق العاده بود
    آفرین ... فقط با اجازتون قسمت هایی از این متن در http://delgooyeh.ir/post/362 استفاده میشه
    خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا ... خوشحال میشم شما هم سر بزنین دفترم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم نظر لطفتونه
    ضاحب اختیارید البته با نام وبلاگ
    vaghean tahte tasir gharar gereftam. aalii bood
  • http://naghleghol.ir/
  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرمدیریت نقل قول

     



    پاسخ:
    وبلاگتون رو باز نمیکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی